Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 26 днів. За цей час ми опублікували 26899 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Дитяча зона на Михайлівській площі перетворилась на рекламу бренду, комерціалізуючи публічний простір.

Фото: Дар’я Михайлова / Facebook
На Софійській площі у Києві з 5 по 22 квітня триватиме Фестиваль писанок. Він відбувається вже восьмий рік поспіль. Цьогоріч тут встановили ще понад 300 фігурок зайців, яких художники та аматори розмальовували, «ні в чому не обмежуючи фантазію», повідомляє УНІАН.
Навпроти на Михайлівській площі організували дитячу зону, вкриту логотипами бренду «Кіндер-сюрприз».

Фото: ukrinform.ua
«Те, який має вигляд обладнання, відноситься до компетенції саме організатора. Ні Управлінню з питань реклами, ні КП “Київреклама” не надано повноважень щодо втручання у оформлення територій проведення масових заходів», – прокоментував логотипи «Кіндер-сюрприз» на Михайлівській начальник Управління з питань реклами Олександр Смирнов.
За його словами, за це відповідають департамент містобудування та архітектури і департамент промисловості та розвитку підприємництва. Через звернення киян, Смирнов подав запит на надання візуальної схеми організації території заходу. «Після відповіді стане очевидним, які схеми подано організаторами, хто і що погоджував з боку обох департаментів», – зазначив він.
Нагадаємо, наприкінці минулого року Агенти змін розробили правила розміщення вивісок на фасадах будинків у історичних районах Києва.
В кінці квітня на Поштовій площі відкриється «Гастро причал» з колесом огляду та ді-джеями.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті