Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 26331 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Ребрендінг доручили агентству Андрія Федоріва.

Фото: «Море пива» / Facebook
Велика мережа розливного пива «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг. Протягом двох років магазини повністю змінять назву на «HOP HEY».
«HOP в перекладі з англійської означає хміль – один з головних інгредієнтів пива. А ще всі ж знають прислів’я “Не кажи “хоп”, поки не перескочиш”… HEY – це спокійний видих абсолютного полегшення», – пояснює вибір нової назви прес-служба компанії.

Оновлений магазин у Дніпрі. Фото: «Море пива» / Facebook
Разом з ім’ям змінюється і звичний формат магазинів. Більшість позицій буде у вільному доступі – покупець зможе сам налити собі напій, не чекаючи черги. Також обіцяють розширити асортимент.
Наразі два оновлених магазини вже відкрилися у Дніпрі. Найближчим часом новий формат з’явиться у Києві.
Як повідомляє DesignTalk, ребрендінгом займалося креативне агентство FEDORIV.
Мережа «Море пива» з’явилася в 2009 році. Наразі вона складається з 300 магазинів по всій Україні.
Агенство Андрія Федоріва розробляло айдентику та логотипи для «Нової пошти», OLX, «Алло» та ресторану «Липський». У лютому цього року оновлений ресторан «Липський» закрився.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті