Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 47 днів. За цей час ми опублікували 27060 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Почати хочуть з ділянки між трасами Київ-Чоп та Київ-Одеса.

Фото: etcetera.media

19 квітня створена робоча група щодо питань будівництва Великої кільцевої дороги (ВКАД) навколо Києва. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе, передає УНН з посиланням на прес-службу урядовця.

Першочерговим питанням є фінансування. Розглядають три варіанти фінансування будівництва Великої кільцевої: за рахунок держбюджету, залучення міжнародних інвесторів або на умовах концесії. Також для реалізації проеку необхідно провести інвентаризацію земельних ділянок у зоні ВКАД.

Планується, що першою чергою будівництва ВКАД стане ділянка від автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп до автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса. Протяжність цього відрізку складає 35,2 км. Орієнтовна вартість будівництва цієї дороги становить 400 млн доларів. Реалізація запланована на 2018-2021 роки. Наразі готовність проектної документації на будівництво ділянки складає 96%.

Нагадаємо, що головні завдання кільцевої дороги у будь-якому місті — звільнити його від транзитного транспорту і розвантажити міські дороги. Якби київська кільцева була завершена, вона не тільки поліпшила б екологічну ситуацію у місті (кияни вже декілька років задихаються від постійного смогу), але й стала б у пригоді численним «транзитним» водіям (не треба перетинати Київ, щоб доїхати з Одеси до Чернігова, стояти у міських пробках і даремно спалювати бензин). Тому розмови про можливе завершення її будівництва точаться вже багато років. За підрахунками, зробленими ще у 2012 році, зведення «великого кільця» зменшило б щоденний міський трафік на 20 тисяч автівок. І якби тоді вдалося реалізувати цей проект, то вже до 2017 року водії заощадили палива на суму 20 млн євро. Читайте більше в нашому матеріалі про кільцеві дороги в Києві.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button