Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Почати хочуть з ділянки між трасами Київ-Чоп та Київ-Одеса.
19 квітня створена робоча група щодо питань будівництва Великої кільцевої дороги (ВКАД) навколо Києва. Про це повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Лев Парцхаладзе, передає УНН з посиланням на прес-службу урядовця.
Першочерговим питанням є фінансування. Розглядають три варіанти фінансування будівництва Великої кільцевої: за рахунок держбюджету, залучення міжнародних інвесторів або на умовах концесії. Також для реалізації проеку необхідно провести інвентаризацію земельних ділянок у зоні ВКАД.
Планується, що першою чергою будівництва ВКАД стане ділянка від автомобільної дороги М-06 Київ-Чоп до автомобільної дороги М-05 Київ-Одеса. Протяжність цього відрізку складає 35,2 км. Орієнтовна вартість будівництва цієї дороги становить 400 млн доларів. Реалізація запланована на 2018-2021 роки. Наразі готовність проектної документації на будівництво ділянки складає 96%.
Нагадаємо, що головні завдання кільцевої дороги у будь-якому місті — звільнити його від транзитного транспорту і розвантажити міські дороги. Якби київська кільцева була завершена, вона не тільки поліпшила б екологічну ситуацію у місті (кияни вже декілька років задихаються від постійного смогу), але й стала б у пригоді численним «транзитним» водіям (не треба перетинати Київ, щоб доїхати з Одеси до Чернігова, стояти у міських пробках і даремно спалювати бензин). Тому розмови про можливе завершення її будівництва точаться вже багато років. За підрахунками, зробленими ще у 2012 році, зведення «великого кільця» зменшило б щоденний міський трафік на 20 тисяч автівок. І якби тоді вдалося реалізувати цей проект, то вже до 2017 року водії заощадили палива на суму 20 млн євро. Читайте більше в нашому матеріалі про кільцеві дороги в Києві.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті