Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Департаменті містобудування та архітектури заявили, що проекту лінії від Старовокзальної до «Палацу Спорту» немає у містобудівній документації, стверджує транспортний спеціаліст Віктор Петрук.

Фото: «Київпастранс»

Головний архітектор Києва Олександр Свистунов відмовився погоджувати проект будівництва лінії трамвая від Старовокзальної до «Палацу Спорту» через те, що він не відповідає проекту Генплану-2020. Про це повідомив колишній головний спеціаліст Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук.

Проект обговорювали автори нової гілки трамвая на переговорах із Департаментом містобудування та архітектури і КО «Інститут Генерального плану Києва».

За словами Петрука, Свистунов аргументував відмову тим, що цієї трамвайної лінії немає у містобудівній документації, а внести в документацію зміни на підставі вже розробленого техніко-економічного обґрунтування неможливо.

«Заявлено, також, що це стосуватиметься будь-якого іншого інфраструктурного проекту, якого немає в мертвій містобудівній документації», – написав Петрук, додавши, що Київ вже десять років живе без Генерального плану.

Він, зокрема, розкритикував пункт відмови, в якому йдеться про те, що піковий пасажиропотік перевищує провізну здатність швидкісного трамваю (10-20 тисяч пасажирів на годину) і звичайного трамваю (6-12 тисяч пасажирів на годину).

Так, фахівці ДМА та КО «Інститут Генерального плану» розрахували піковий пасажиропотік, помноживши загальний пасажиропотік на коефіцієнт добового приведення. Вийшло, що пасажиропотік в години пік складає 48-65 тисяч пасажирів на годину.

«Це, якби ви, розраховуючи площу земельної ділянки, потрібну для зведення будинку, ділили об’єм будинку на довжину фасаду, – пише Петрук, зазначивши, що насправді піковий пасажиропотік на критичному перегоні «Гарматна» – «Індустріальна» складає трохи більше 17 тисяч пасажирів на годину.

Нагадаємо, нещодавно «Хмарочос» дізнався аргументи Департаменту містобудування та архітектури КМДА проти продовження швидкісного трамваю в центр та попросив транспортного експерта їх прокоментувати.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button