Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Департаменті містобудування та архітектури заявили, що проекту лінії від Старовокзальної до «Палацу Спорту» немає у містобудівній документації, стверджує транспортний спеціаліст Віктор Петрук.
Головний архітектор Києва Олександр Свистунов відмовився погоджувати проект будівництва лінії трамвая від Старовокзальної до «Палацу Спорту» через те, що він не відповідає проекту Генплану-2020. Про це повідомив колишній головний спеціаліст Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Віктор Петрук.
Проект обговорювали автори нової гілки трамвая на переговорах із Департаментом містобудування та архітектури і КО «Інститут Генерального плану Києва».
За словами Петрука, Свистунов аргументував відмову тим, що цієї трамвайної лінії немає у містобудівній документації, а внести в документацію зміни на підставі вже розробленого техніко-економічного обґрунтування неможливо.
«Заявлено, також, що це стосуватиметься будь-якого іншого інфраструктурного проекту, якого немає в мертвій містобудівній документації», – написав Петрук, додавши, що Київ вже десять років живе без Генерального плану.
Він, зокрема, розкритикував пункт відмови, в якому йдеться про те, що піковий пасажиропотік перевищує провізну здатність швидкісного трамваю (10-20 тисяч пасажирів на годину) і звичайного трамваю (6-12 тисяч пасажирів на годину).
Так, фахівці ДМА та КО «Інститут Генерального плану» розрахували піковий пасажиропотік, помноживши загальний пасажиропотік на коефіцієнт добового приведення. Вийшло, що пасажиропотік в години пік складає 48-65 тисяч пасажирів на годину.
«Це, якби ви, розраховуючи площу земельної ділянки, потрібну для зведення будинку, ділили об’єм будинку на довжину фасаду, – пише Петрук, зазначивши, що насправді піковий пасажиропотік на критичному перегоні «Гарматна» – «Індустріальна» складає трохи більше 17 тисяч пасажирів на годину.
Нагадаємо, нещодавно «Хмарочос» дізнався аргументи Департаменту містобудування та архітектури КМДА проти продовження швидкісного трамваю в центр та попросив транспортного експерта їх прокоментувати.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті