У конкурсі перемогла айдентика Ukraine NOW UA, розроблена креативною агенцією Banda.

Фото: Урядовий портал
Сьогодні, 10 травня, Кабмін підтримав єдиний бренд Ukraine NOW UA («Україна ЗАРАЗ»), який стане основою презентації країни у світі. У конкурсі переміг варіант, запропонований українською агенцією Banda. Про це написав у блозі для Української правди секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко.

Над створенням бренду працювала Комісія з питань популяризації України у співпраці з урядом Великобританії. Британські експерти провели дослідження цільової аудиторії, що включало в себе шість фокус-груп у Великобританії, Німеччині і Польщі. Також на початкових етапах до процесу розробки бренду України долучався Конрад Бьорд, керівник кампанії просування Великобританії GREAT.

Результати дослідження надали українським креативникам у рамках відкритого конкурсу. Перед остаточним рішенням варіанти бренду ще раз протестували на цільових аудиторіях.

Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати для презентацій та інформаційних продуктів, а також як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.

Біденко додав, що на основі цього бренду розроблять модульний брендбук, яким зможуть скористататися будь-які органи влади, громадські організації та підприємства за умови дотримання технічних інструкцій.

Нагадаємо, зараз КМДА проводить конкурс на найкращий «Талісман міста Києва».
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті