Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У конкурсі перемогла айдентика Ukraine NOW UA, розроблена креативною агенцією Banda.
Сьогодні, 10 травня, Кабмін підтримав єдиний бренд Ukraine NOW UA («Україна ЗАРАЗ»), який стане основою презентації країни у світі. У конкурсі переміг варіант, запропонований українською агенцією Banda. Про це написав у блозі для Української правди секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко.
Над створенням бренду працювала Комісія з питань популяризації України у співпраці з урядом Великобританії. Британські експерти провели дослідження цільової аудиторії, що включало в себе шість фокус-груп у Великобританії, Німеччині і Польщі. Також на початкових етапах до процесу розробки бренду України долучався Конрад Бьорд, керівник кампанії просування Великобританії GREAT.
Результати дослідження надали українським креативникам у рамках відкритого конкурсу. Перед остаточним рішенням варіанти бренду ще раз протестували на цільових аудиторіях.
Логотип бренду розроблено таким чином, аби його було легко використовувати для презентацій та інформаційних продуктів, а також як наліпки на будь-які речі – від туристичних сумок до автобусів та літаків.
Біденко додав, що на основі цього бренду розроблять модульний брендбук, яким зможуть скористататися будь-які органи влади, громадські організації та підприємства за умови дотримання технічних інструкцій.
Нагадаємо, зараз КМДА проводить конкурс на найкращий «Талісман міста Києва».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті