Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 308 днів. За цей час ми опублікували 26384 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Новий бренд України виявився підозріло схожим на логотип PornHub.

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Чимало користувачів соцмереж розкритикували новий логотип, який презентуватиме Україну за кордоном.

Новий державний бренд передусім порівнюють із логотипом порносайту PornHub.

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Що сталося з цією автівкою, читайте тут.

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Колаж: Mark Kaplan / Facebook

Водночас у міністерстві інформаційної політики пояснили BBC, що їхня головна аудиторія – іноземці, і їм емблема сподобалася. «Ми це робимо не для українців, ми це робимо для іноземців», – зазначив секретар Міністерства інформаційної політики Артем Біденко.

Також у мінінформполітики зазначили, що головний бренд країни коштував «нуль гривень, нуль копійок». У компанії Banda Agency, яка розробила айдентику, пояснили, що ними керувало «почуття обов’язку».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button