Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Переобладнання німецьких електричок визнали не дешевшим, ніж ремонт українських.

Дизель-гідравлічний поїзд VT 614. Фото: ЦТС

«Укрзалізниця» відкинула ідею міністра інфраструктури Володимира Омеляна щодо отримання від Німеччини використаних приміських електричок. Голова «Укрзалізниці» Євген Кравцов заявив, що це економічно недоцільно, повідомляє delo.ua.

За підрахунками, каже Кравцов, переобладнання німецьких електричок під колію 1520 мм виходить не дешевше, ніж капітальний ремонт українського рухомого складу. Крім того, за його словами, використовувати дизель-поїзди з Німеччини небезпечно через ширину вагонів.

«При використанні цих поїздів на наших традиційних платформах (утворюється) велика відстань між поїздом і платформою. Це може призвести до неприємних наслідків», – стверджує очільник «Укрзалізниці».

Торік Омелян повідомляв, що в результаті попередніх перемовин Німеччина погодилася безкоштовно віддати Україні використані приміські поїзди. Міністр запевняв, що після переобладнання німецьких електричок «Укрзалізниця» отримає приміський транспорт абсолютно іншої якості, адже навіть відремонтовані українські електрички в рази гірші за списані німецькі.

За даними ЦТС, Україна хотіла отримати від Deutsche Bahn:

  • дизельні локомотиви BR 215, що будувалися з 1968 року;
  • дизельні локомотиви BR 218, що випускалися в 1971–1979 роках;

Дизельний локомотив BR 218. Фото: ЦТС

  • дизельні локомотиви BR 234, що випускалися в 1970 – 1982 роках і експлуатувалися до 2015 року;
  • дизель-електричні потяги VT 610, що були побудовані в 1991 – 1992 роках та служили до 2014 року;
  • дизель-гідравлічні поїзди: VT 614 / VM 914, VT 628.2 / VM 928.2, VT 628.4 / VM 928.4;
  • денні пасажирські вагони WRmz 134.5, WRmz 137.3, ARkimbz 266.9;
  • спальні пасажирські вагони WLABm 171.0 / 171.1, WLABm 171.3, WLABm 172.0, WLABm 172.3.

Нагадаємо, «Укрзалізниця» планує інвестувати в оновлення та модернізацію рухомого складу 18,4 млрд гривень. В цьому році планується придбання 30 локомотивів General Electric.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button