Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Технологію безконтактної оплати проїзду в громадському транспорті у Лвові впроваджує Mastercard разом з банками-партнерами.

Фото: ЦТС

На прес-конференції 16 травня міський голова Львова Андрій Садовий повідомив, що найближчим часом місто планує взяти в лізинг 150 автобусів. В них встановлять валідатори для безконтактної оплати проїзду, пише ЦТС.

«Фінансує цей проект державний банк “Укргазбанк”, який орієнтовно виділяє 600 мільйонів, 200 мільйонів ще виділить міська рада» – сказав Садовий. Він зазначив, що договір про отримання автобусів буде підписаний на наступному тижні. Додамо, що Львів візьме у лізинг 50 автобусів місцевого СП «Електротранс» і 100 автобусів МАЗ виробництва Мінського автозаводу.

Окрім того, в рамках першого етапу проекту, у десяти міських трамваях вже встановили спеціальні валідатори, що приймають безконтактну оплату. Вони курсуватимуть маршрутами №8, №1 та №9. Вартість проїзду становитиме 5 гривень. Проект зі встановленням валідаторів у трамваї реалізований у партнерстві Mastercard, Ощадбанку та управління ІТ Львівської міської ради, за підтримки «Львівелектротранс» та компанії VVM Group.

«Зараз ми говоримо про стратегію Львова як smart city. Безконтактна оплата у громадському електротранспорті – це один з етапів. Наступне — повноцінне провадження е-квитка у всьому громадському транспорті», — зазначив Андрій Садовий.

Нагадаємо, 21 січня в єдиній системі львівських міських звернень була зареєстрована петиція «Вимагаємо відмовитись від маршруток та перейти на електротранспорт і зручні автобуси!». Вона вимагала провести транспортне моделювання міста. Чиновники сказали, що для повної відмови від маршруток потрібно оновити автобусний парк.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button