Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 306 днів. За цей час ми опублікували 26374 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Технологію безконтактної оплати проїзду в громадському транспорті у Лвові впроваджує Mastercard разом з банками-партнерами.

Фото: ЦТС

На прес-конференції 16 травня міський голова Львова Андрій Садовий повідомив, що найближчим часом місто планує взяти в лізинг 150 автобусів. В них встановлять валідатори для безконтактної оплати проїзду, пише ЦТС.

«Фінансує цей проект державний банк “Укргазбанк”, який орієнтовно виділяє 600 мільйонів, 200 мільйонів ще виділить міська рада» – сказав Садовий. Він зазначив, що договір про отримання автобусів буде підписаний на наступному тижні. Додамо, що Львів візьме у лізинг 50 автобусів місцевого СП «Електротранс» і 100 автобусів МАЗ виробництва Мінського автозаводу.

Окрім того, в рамках першого етапу проекту, у десяти міських трамваях вже встановили спеціальні валідатори, що приймають безконтактну оплату. Вони курсуватимуть маршрутами №8, №1 та №9. Вартість проїзду становитиме 5 гривень. Проект зі встановленням валідаторів у трамваї реалізований у партнерстві Mastercard, Ощадбанку та управління ІТ Львівської міської ради, за підтримки «Львівелектротранс» та компанії VVM Group.

«Зараз ми говоримо про стратегію Львова як smart city. Безконтактна оплата у громадському електротранспорті – це один з етапів. Наступне — повноцінне провадження е-квитка у всьому громадському транспорті», — зазначив Андрій Садовий.

Нагадаємо, 21 січня в єдиній системі львівських міських звернень була зареєстрована петиція «Вимагаємо відмовитись від маршруток та перейти на електротранспорт і зручні автобуси!». Вона вимагала провести транспортне моделювання міста. Чиновники сказали, що для повної відмови від маршруток потрібно оновити автобусний парк.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button