Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Влада країни субсидуватиме безкоштовний проїзд у сільській місцевості та на приміському сполученні.
З 1 липня регіональна влада Естонії зможе на свій розсуд скасовувати плату за проїзд у громадському транспорті, розраховуючи на державні субсидії. Про перехід на безквитковий проїзд вже заявила влада повіту Харьюмаа, повідомляє CityLab.
У 2013 році влада Таллінна запровадила безкоштовний проїзд у муніципальному транспорті для мешканців міста. Тепер безквитковий транспорт пошириться на сільські регіони та приміське сполучення зі столицею. Йдеться про постанову уряду створити умови для безкоштовного проїзду, але рішення прийматиме регіональна влада на місцях.
В інших естонських містах плата за проїзд поки лишається, хоча естонська влада закликає міста наслідувати приклад Таллінна. Також безкоштовний проїзд не поширюється на туристів.
Це стало можливим завдяки масштабному субсидуванню комунального транспорту. На цей рік держава заклала понад 42 млн євро на покриття видатків автобусних компаній за недоотриманий прибуток з продажів квитків, повідомляє Delfi.
Наступного року державний залізничний перевізник Elron отримає 31 млн євро з держбюджету. Міжміські автобусні маршрути зараз субсидуються на 80%, і скасування плати за проїзд вимагатиме лише 12,9 млн євро додатково.
Естонці, що проживають у сільській місцевості, складають понад 32% 1,3-мільйонного населення Естонії. Більшість із них – це літні люди, оскільки молодь переїжджає до міст або до інших країн ЄС. Безквитковий проїзд має на меті підтримати сільське населення. Окрім того, велика частка населення живе і працює в агломерації навколо Таллінна.
Тим часом, влада 11-мільйонного Парижу теж розмірковує над скасуванням плати за проїзд у муніципальному транспорті. За підрахунками, це вимагатиме додаткових шість млрд євро щороку, але вигоди включатимуть чистіше повітря, зменшення видатків на охорону здоров’я, скорочення викидів газів від автівок. Результати обговорення будуть відомі до кінця року.
Нагадаємо, що 15 травня КМДА оголосила про підвищення вартості проїзду в міському транспорті до 8 гривень. Тарифи зростуть з 14 липня. У КМДА заявили, що економічно обґрунтований тариф становить 8,27 гривні в метро і 8,77 гривні в наземному транспорті. Голова фракції в Київраді розкритикував підвищення тарифів на проїзд.
Також стало відомо, що директор «Київпастрансу» за час роботи у підприємстві купив дві квартири та нову BMW.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті