Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Таким чином у соцмережі хочуть попередити випадки шантажу.

Фото: Pixabay

Компанія Facebook запропонувала користувачам надіслати свої інтимні фотографії. Це робиться, аби попередити випадки шантажу і «порнопомсти», – наприклад, коли колишні партнери викладають у публічний доступ фото або відео інтимного характеру, повідомляє BBC.

Facebook збирається блокувати появу цих світлин у мережі, коли третя особа спробує опублікувати їх онлайн. Схожу технологію використовують для блокування дитячого порно.

Система працює так: якщо у вас є фотографії, про конфіденційність яких ви маєте підстави непокоїтися, ви повідомляєте про це Facebook. Вам надсилають посилання, куди слід завантажити ваш інтимний контент.

У компанії запевняють, що ваші знімки бачитиме лише невелика група — приблизно з п’яти співробітників відповідного підрозділу Facebook. Вони присвоять фотографії унікальний цифровий відбиток методом хеш-кодування. У базі зберігатиметься лише код, а не оригінали фото. Щойно хтось спробує викласти такий самий знімок у Facebook, Instagram або Messenger, система розпізнає його і заблокує.

Втім, голова відділу безпеки Facebook Антігона Девіс зазначила, що система розпізнавання не обов’язково спрацює на 100%, особливо якщо фото оброблять і змінять.

Систему вже протестували в Австралії, хоча Facebook не повідомляє, наскільки успішно. Менше з тим, тестову систему почали запускати у Великобританії, Канаді та США.

Цього року компанія Facebook потрапила в епіцентр гучного скандалу, після того, як виявилося, що американська компанія Cambridge Analytica зібрала особисті дані понад 50 млн користувачів соцмережі.

Також читайте у нашому матеріалі, як не гаяти час у Facebook.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button