Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Таким чином у соцмережі хочуть попередити випадки шантажу.

Фото: Pixabay

Компанія Facebook запропонувала користувачам надіслати свої інтимні фотографії. Це робиться, аби попередити випадки шантажу і «порнопомсти», – наприклад, коли колишні партнери викладають у публічний доступ фото або відео інтимного характеру, повідомляє BBC.

Facebook збирається блокувати появу цих світлин у мережі, коли третя особа спробує опублікувати їх онлайн. Схожу технологію використовують для блокування дитячого порно.

Система працює так: якщо у вас є фотографії, про конфіденційність яких ви маєте підстави непокоїтися, ви повідомляєте про це Facebook. Вам надсилають посилання, куди слід завантажити ваш інтимний контент.

У компанії запевняють, що ваші знімки бачитиме лише невелика група — приблизно з п’яти співробітників відповідного підрозділу Facebook. Вони присвоять фотографії унікальний цифровий відбиток методом хеш-кодування. У базі зберігатиметься лише код, а не оригінали фото. Щойно хтось спробує викласти такий самий знімок у Facebook, Instagram або Messenger, система розпізнає його і заблокує.

Втім, голова відділу безпеки Facebook Антігона Девіс зазначила, що система розпізнавання не обов’язково спрацює на 100%, особливо якщо фото оброблять і змінять.

Систему вже протестували в Австралії, хоча Facebook не повідомляє, наскільки успішно. Менше з тим, тестову систему почали запускати у Великобританії, Канаді та США.

Цього року компанія Facebook потрапила в епіцентр гучного скандалу, після того, як виявилося, що американська компанія Cambridge Analytica зібрала особисті дані понад 50 млн користувачів соцмережі.

Також читайте у нашому матеріалі, як не гаяти час у Facebook.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button