Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Схема розміщення гаражів та автостоянок, яку розробляє Інститут Генерального плану Києва, передбачатиме поступове запровадження платного в’їзду до центрального ядра міста.
В Інституті Генплану повідомили, що фахівці проаналізували європейський досвід — як вирішується питання парковок у Парижі, Лондоні, Амстердамі, Празі, Берліні, Будапешті тощо.
«Принцип вирішення питання один — зацікавлення населення до поїздок на громадському транспорті, будівництво перехоплюючих паркінгів, упорядкування парковочних місць вздовж вулиць і саме головне — це чіткий контроль за виконанням правил паркування в дозволених місцях та високі штрафи за їх порушення», — повідомляє прес-служба Інституту.
На питання користувачів Facebook про те, чи буде в’їзд до центру платним і для тих, хто живе в центральних районах, Інститут Генплану відповів, що такі жителі «ніде не платять».
У Схемі автостоянок передбачається розміщення перехоплюючих паркінгів на межі центру міста. Таким чином, сподіваються заохотити частину населення пересісти на громадський транспорт.
Окрім того, пропонується обмежити будівництво паркінгів у центрі та встановити тарифи на паркування з індексом збільшення на центральну зону.
Зараз у Києві зареєстровано понад 767 тисяч легкових автомобілів. Вранці в годину «пік» у столицю в’їжджає близько 100 тисяч машин, з яких 70 тисяч – легкові. Більшість із них прямує крізь центр через брак об’їзних магістралей.
За даними Генплану, 10% (орієнтовно 7 тисяч) легкових автомобілів можливо перехопити на в’їздах до міста, розмістивши перехоплюючі паркінги.
Транзит центральною частиною Києва у проекті Генплану також планують обмежити завдяки будівництву Подільського мосту, правобережних підходів до Подільського та Дарницького мостів, Залізничного шосе від Наддніпрянського шосе до бульвару Дружби Народів та подовження Подільського мостового переходу до Повітрофлотського проспекту.
Нагадаємо, з 27 вересня набуде чинності закон 5364 про реформи у сфері паркування.
У Київтранспарксервісі стверджують, що центральна частина міста переповнена автомобілями, а паркінги напівпорожні. У підприємстві уже знайшли вісім місць для перехоплюючих майданчиків.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті