Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Штучний інтелект Facebook навчили «відкривати» очі користувачів на знімках, однак вони  не планують впроваджувати цю функцію до соцмережі. Про це повідомили на сторінці  Facebook Research.

Фото: epravda.com.ua

Співробітники Facebook вчили нейромережу на основі зображень з відкритими очима, щоб вона розуміла як виглядає людське обличчя і не зіпсувала його при ретушуванні.

В процесі навчання система почала розпізнавати характеристики очей, такі як колір і форму, а також враховувати позу людини і освітлення.

Для того, щоб  натренувати штучний інтелект, знадобилось два мільйони 2d-зображень. Серед них було близько 200 тисяч людей, у яких було принаймні по одній фотографії з відкритими очима. Також використовували фотографії 17 тисяч знаменитостей, які були взяті з інтернету. 

Згідно з результатами дослідження, звичайні користувачі в більшості випадків не змогли помітити те, що штучний інтелект «відкрив»  очі людей на знімках. У 54% випадків вони були впевнені, що очі на фотографіях були відкриті від початку.

Однак система має свої обмеження, наприклад, окуляри та деякі варіанти зачісок. Також нейромережа чутлива для «шуму» на фото з незвичними позам. Окрім того, для роботи в будь-якому випадку потрібен знімок конкретної людини з відкритими очима.

Нагадаємо, компанія Facebook запропонувала користувачам надіслати свої інтимні фотографії, аби попередити випадки шантажу і «порнопомсти».

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button