Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 29 днів. За цей час ми опублікували 26936 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Штучний інтелект Facebook навчили «відкривати» очі користувачів на знімках, однак вони  не планують впроваджувати цю функцію до соцмережі. Про це повідомили на сторінці  Facebook Research.

Фото: epravda.com.ua

Співробітники Facebook вчили нейромережу на основі зображень з відкритими очима, щоб вона розуміла як виглядає людське обличчя і не зіпсувала його при ретушуванні.

В процесі навчання система почала розпізнавати характеристики очей, такі як колір і форму, а також враховувати позу людини і освітлення.

Для того, щоб  натренувати штучний інтелект, знадобилось два мільйони 2d-зображень. Серед них було близько 200 тисяч людей, у яких було принаймні по одній фотографії з відкритими очима. Також використовували фотографії 17 тисяч знаменитостей, які були взяті з інтернету. 

Згідно з результатами дослідження, звичайні користувачі в більшості випадків не змогли помітити те, що штучний інтелект «відкрив»  очі людей на знімках. У 54% випадків вони були впевнені, що очі на фотографіях були відкриті від початку.

Однак система має свої обмеження, наприклад, окуляри та деякі варіанти зачісок. Також нейромережа чутлива для «шуму» на фото з незвичними позам. Окрім того, для роботи в будь-якому випадку потрібен знімок конкретної людини з відкритими очима.

Нагадаємо, компанія Facebook запропонувала користувачам надіслати свої інтимні фотографії, аби попередити випадки шантажу і «порнопомсти».

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button