Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23431 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Платформа Громадянських Ініціатив та Інститут свободи слова проводять конкурс у Facebook на альтернативу логотипу держави Ukraine NOW, розробленому агенцією Banda.

Три фіналісти конкурсу

«Це для мене каляки-маляки», – відгукнулась про роботу Banda голова Платформи громадянських ініціатив Наталя Федорчук.

На конкурс подав свої пропозиції 161 дизайнер. Із них відібрали спершу шість логотипів, а потім у фінал вийшли три варіанти. Автор логотипу, який отримає найбільшу кількість голосів у Facebook, виграє приз у 10 тисяч грн.

Шість логотипів, що пройшли попередній етап відбору

Організатори ініціативи зазначають, що до журі увійшли етнографи, культурологи, дизайнери і маркетологи.

«Бренд Україна не може бути ідеальним для всіх, бо кожен має свій смак! Але він може стати близьким і зрозумілим кожному українцю, і кожному іноземцю», – пишуть ініціатори проекту.

Опис концепції одного з фіналістів

Засновник агентства Banda Павло Вржещ прокоментував перебіг конкурсу: «На жаль, найчастіше найбільш ініціативні активісти, в кого найбільше “серце болить за Батьківщину”, зрештою найменш корисні».

10 травня єдиний бренд Ukraine NOW підтримав Кабмін. Нова айдентика стане основою презентації України у світі. У соцмережах відреагували фотожабами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button