Платформа Громадянських Ініціатив та Інститут свободи слова проводять конкурс у Facebook на альтернативу логотипу держави Ukraine NOW, розробленому агенцією Banda.

Три фіналісти конкурсу
«Це для мене каляки-маляки», – відгукнулась про роботу Banda голова Платформи громадянських ініціатив Наталя Федорчук.
На конкурс подав свої пропозиції 161 дизайнер. Із них відібрали спершу шість логотипів, а потім у фінал вийшли три варіанти. Автор логотипу, який отримає найбільшу кількість голосів у Facebook, виграє приз у 10 тисяч грн.

Шість логотипів, що пройшли попередній етап відбору
Організатори ініціативи зазначають, що до журі увійшли етнографи, культурологи, дизайнери і маркетологи.
«Бренд Україна не може бути ідеальним для всіх, бо кожен має свій смак! Але він може стати близьким і зрозумілим кожному українцю, і кожному іноземцю», – пишуть ініціатори проекту.

Опис концепції одного з фіналістів
Засновник агентства Banda Павло Вржещ прокоментував перебіг конкурсу: «На жаль, найчастіше найбільш ініціативні активісти, в кого найбільше “серце болить за Батьківщину”, зрештою найменш корисні».
10 травня єдиний бренд Ukraine NOW підтримав Кабмін. Нова айдентика стане основою презентації України у світі. У соцмережах відреагували фотожабами.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті