Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Третього липня під час святкування 106-річчя Бессарабського ринку оголосили переможця конкурсу на найкращий слоган, повідомляє Большой Киев.

Фото: kyiv.comments.ua

За умовами конкурсу, слоган мав складатися з п’яти-семи слів та «відображати діяльність ринку та його значення як об’єкта культурної спадщини». Кияни запропонували близько півтисячі варіантів.

Серед цих пропозицій Бессарабський ринок вирішив обрати слоган Зої М’ясоїд: «Український колорит і традиції – така в Бессарабки позиція!»

На святкуванні річниці на ринку влаштували фуршет у супроводі оркестра, який грав твори Вівальді.

Тим часом дизайнери-ентузіасти запропонували альтернативні варіанти логотипу України на конкурс у Facebook.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button