Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Третього липня під час святкування 106-річчя Бессарабського ринку оголосили переможця конкурсу на найкращий слоган, повідомляє Большой Киев.
За умовами конкурсу, слоган мав складатися з п’яти-семи слів та «відображати діяльність ринку та його значення як об’єкта культурної спадщини». Кияни запропонували близько півтисячі варіантів.
Серед цих пропозицій Бессарабський ринок вирішив обрати слоган Зої М’ясоїд: «Український колорит і традиції – така в Бессарабки позиція!»
На святкуванні річниці на ринку влаштували фуршет у супроводі оркестра, який грав твори Вівальді.
Тим часом дизайнери-ентузіасти запропонували альтернативні варіанти логотипу України на конкурс у Facebook.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті