Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Надвечір третього липня «Хмарочос» забрів на перший безкоштовний день фестивалю «Atlas Weekend 2018». Впродовж цього дня виступали в основному українські артисти, а цвяхом програми став нічний виступ співака Олега Винника, який обіцяв слухачам справжню «рок-програму».  

Увечері вагони київського метро щільно заповнюються на центральних станціях і помітно порожніють на «Виставковому центрі». На виході з вестибюлю метро вже повно людей, які виглядають знайомих, махають їм крізь натовп і кричать у слухавки: «Да, уже тут, ты где? Вот я пивом машу, видишь?». Тепер, щоб дістатися до фестивалю, їм потрібно подолати не надто зручний маршрут: пройти вузьким тротуаром, заставленим кіосками, перейти наземний перехід і спуститися у підземку, повільно тягнучись у щільному натовпі.

Шлях до Винника додатково ускладнюють черги, які вишиковуються до місцевих фудтраків. Пішохідний потік до них постійно зростає, тому продавці похапцем ліплять бургери і нарізають шаурму, кидаючи на клієнтів здичавілі погляди.  

Увесь цей людський трафік справляє враження і надихає відвідувачів фестивалю генерувати різноманітні бізнес-ідеї.  

«Могли б насмажити біляшів і продавати прямо тут, — мрійливо розповідає дівчина подругам, тицяючи пальцем у бік підземного переходу до ВДНГ. — Квитки відбили б за день!».  

Після затяжного спуску до підземного переходу вхід на територію фестивалю видається зовсім легким. На вході не працюють металошукачі, а огляд з боку охорони аж надто поверхневий — охорона швидко пропускає людей вперед, поблимавши декілька секунд ліхтариками на їхні сумки.

Центральний вхід ВДНГ оповитий напівтемрявою, а вказівники до фестивалю годі й побачити. Тому найкращий вихід — йти разом з усіма на промені світла, що бриніють десь вдалині, та прислуховуватися до музики, чия гучність потроху наростає.

«О, это же Каменских поет, нам туда!», — декілька підлітків, зачувши знайомі ноти, радісно пришвидшують крок.

Через декілька хвилин навколо світлішає — це починається головна алея, обабіч якої облаштовані всі музичні сцени. Головна сцена, де за півгодини має виступати Винник, і куди вже прямують фестивальники в картонних коронах «Молода вовчиця», знаходиться у самому кінці. Через велику кількість людей туди не дістатися надто швидко — треба знову неквапно тягнутися у пішохідному потоці, оминаючи численні торгівельні точки на фудкорті.

«Не розумію, чому він (Винник — ред.) такий популярний, мені взагалі не заходить…», — скаржиться попереду тендітна дівчина у косусі.

«Щоб розуміти пісні Винника, треба мислити, як Винник», — слушно зауважує її товариш. Він йде праворуч від неї, його вже трохи хитає — чи то від спожитого вина з пакету, чи то від передчуття грандіозного рок-шоу.

«Ти уяви, що тобі 40 років, а твій чоловік не просихає. І одразу все зайде», — підтримує його їхня подруга, що йде зліва.

Весело сміються.

На шляху до головної сцени чимало гостей фестивалю повертають до інших сцен. Для цього треба спускатися з алеї і щоразу — пильнуючи: після недавнього сильного дощу не всюди висохла багнюка. Деінде на схилах для зручності відвідувачів настелені дерев’яні палети. Біля малих сцен також доволі людно — на East Stage гучно підспівують гурту СКАЙ, а на West Stage мрійливо танцюють під Христину Соловій, яка у перервах між піснями зізнається у почуттях до поезії Івана Франка.  

Втім, справжнє людське море розлилося перед головною сценою, де все ще виступає гурт Потапа Mozgi. З колонок гримлять баси, по сцені разом із чотирма хлопцями скаче Потап, а в такт їм підстрибує чи не половина глядачів. Пізніше організатори скажуть, що послухати хедлайнерів зібралося 100 тисяч відвідувачів. І звісно, що серед них були люди, які аж надто чекали на вихід Олега Анатолійовича.   

«Та давайте закругляйтесь, я “Нино” хочу послушать, нам на метро надо, ээй!», — обурюється безкінечними піснями Потапа хриплий баритон позаду.

Після його виступу море перед сценою трохи мілішає, але більшість людей залишається в очікуванні винниківських шлягерів. Декому кортить пройти ближче до сцени, тому вони розробляють масштабні плани наступу.  

«Бери Сашку на руки и пошли, ща пробьемся! Олег разберет своих!», — звертається до своєї дружини голова родини з трьох дітей і рішуче веде всіх за собою у натовп шанувальників

«Зустрічайте! Олег Винник!», — тим часом кричить конферансьє.

«Эщкере! — несамовито підхоплюють одразу декілька дзвінких голосів. — Олежа, даваай!».
 

І Винник задав. Перша пісня йде як розігрів і на неї люди реагують доволі мляво. Але вже з другого треку співак починає вистрілювати перевіреними хітами — і під нього починають танцювати, стрибати й ревіти хором. Особливо стараються численні підлітки, чия глибока обізнаність у ліриці Олега Анатолійовича сильно вражає непідготовлених слухачів.    

«Ніно! Ніно! Ніно!», — починають вимагати під час короткої перерви між піснями десь з лівого флангу шанувальників. І саме під цю пісню, яка плавно переходить у «Молоду вовчицю», починаються найвідчайдушніші танці та співи. Хтось кидає «козу», хтось кричить «Рооок!», хтось кумедно підвиває по-вовчому. Всім дуже весело і радісно. Але одразу після «Вовчиці» люди починають масово йти на метро — свою програму-мінімум з прослуховування хітів Винника вони вже виконали.   

«Він неправильно зробив. З тактичної точки зору… — пояснює хлопець своїй дівчині, яка з подивом споглядає за масовою евакуацією. — Треба було всі свої хіти приберегти насамкінець. А тепер всі наспівалися і більше їм нічого не треба, он додому побігли, зрадники…»  

Втім, найвідданіші фанати залишаються до кінця і купкуються ще ближче до сцени. І таких людей немало, тож хорова підтримка не припиняється. Але через півгодини виступу — бо через затримки на сцені час вже перевалив за північ —  Винник розчулено дякує всім за чудову підтримку і прощається.

«Господи, наконец-то закончилось. Мариночка, идем!», — полегшено зітхає кремезний лисий чолов’яга у літньому піджаку і бере свою подругу під руку. Але з того ж лівого флангу Винника починають викликати на біс, тож за якісь півхвилини на сцені знову заводяться гітари. Почувши це, деякі слухачки, які вже встигли піднятися на алею, розвертаються й стрімголов мчать назад.

«А вот это наш легендарный певец Олег Винник. Легендаррррный!», — каже на алеї своїм товаришам огрядний літній чоловік у смугастій сорочці, поважно зводячи палець вгору. Ті з цікавістю прислуховуються, але не збавляють темп — всі хочуть встигнути на метро, яке продовжило роботу на одну годину.

Втім, влізти у метро судилося далеко не всім. Черга на станцію «Виставковий центр» утворилася вже на вулиці і просувалася аж надто повільно. Але фестивальників це не дуже засмучує — стоячи у натовпі на сходах вестибюлю, вони жартують про китайську професію «заштовхувача до вагонів» і раз за разом заводять винниківську пісню про Ніно. Інша ж частина гостей «Атласу», махнувши рукою, йде в бік «Васильківської» та «Голосіївської» станцій, або намагається видзвонити таксі…

Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button