Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Сьогодні, шостого липня, Львівська міська рада затвердила план розвитку транспорту до 2020 року, який передбачає кардинальні зміни в організації транспорту, повідомляє ZAXID.NET.

Фото: Pixabay
У плані закладено орієнтацію на громадський транспорт, заохочення пішохідного і велосипедного руху, контроль за паркуванням і використанням приватного транспорту тощо.
Визначено пріоритетність учасників дорожнього руху: на першому місці – пішоходи, на другому – громадський транспорт, на третьому – велосипедисти, на четвертому – приватний моторизований транспорт, що рухається, на п’ятому – приватний моторизований транспорт, що стоїть.
Ієрархія громадського транспорту виглядає так: на першому місці трамвай, на другому – тролейбус, на третьому – електробус, на четвертому – великогабаритний автобус, на п’ятому – так звані маршрутки. Зокрема, планують забезпечити максимально безперешкодний рух трамваїв як основного магістрального виду транспорту, розширити мережу трамваїв і тролейбусів тощо.
До 2020 року планують створити нові пішохідні зони в центрі, зокрема зробити пішохідними вулиці Руданського і Нижанківського.
Південь та північ Львова з’єднають веломагістраллю, побудують велосипедне кільце навколо центру, а окремі велодоріжки об’єднають у безперервну мережу.
Також у планах запровадити електронний квиток, який вже діє у Житомирі, Харкові й невдовзі з’явиться у Вінниці.
Читайте також: Чому не в Києві: як Львову вдалось побудувати «трамвай на Сихів»
Паралельно Львівська міськрада почала розробляти План сталої міської мобільності за підтримки проекту Німецького товариства міжнародного співробітництва. Це масштабніший документ, над яким працюватимуть два роки. Потягом цього часу діятиме прийнятий план розвитку транспорту до 2020 року.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті