Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сьогодні, шостого липня, Львівська міська рада затвердила план розвитку транспорту до 2020 року, який передбачає кардинальні зміни в організації транспорту, повідомляє ZAXID.NET.

Фото: Pixabay

У плані закладено орієнтацію на громадський транспорт, заохочення пішохідного і велосипедного руху, контроль за паркуванням і використанням приватного транспорту тощо.

Визначено пріоритетність учасників дорожнього руху: на першому місці – пішоходи, на другому – громадський транспорт, на третьому – велосипедисти, на четвертому – приватний моторизований транспорт, що рухається, на п’ятому – приватний моторизований транспорт, що стоїть.

Ієрархія громадського транспорту виглядає так: на першому місці трамвай, на другому – тролейбус, на третьому – електробус, на четвертому – великогабаритний автобус, на п’ятому – так звані маршрутки. Зокрема, планують забезпечити максимально безперешкодний рух трамваїв як основного магістрального виду транспорту, розширити мережу трамваїв і тролейбусів тощо.

До 2020 року планують створити нові пішохідні зони в центрі, зокрема зробити пішохідними вулиці Руданського і Нижанківського.

Південь та північ Львова з’єднають веломагістраллю, побудують велосипедне кільце навколо центру, а окремі велодоріжки об’єднають у безперервну мережу.

Також у планах запровадити електронний квиток, який вже діє у Житомирі, Харкові й невдовзі з’явиться у Вінниці.

Читайте також: Чому не в Києві: як Львову вдалось побудувати «трамвай на Сихів»

Паралельно Львівська міськрада почала розробляти План сталої міської мобільності за підтримки проекту Німецького товариства міжнародного співробітництва. Це масштабніший документ, над яким працюватимуть два роки. Потягом цього часу діятиме прийнятий план розвитку транспорту до 2020 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button