Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

За тиждень до анонсованого підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті Києва до восьми гривень у КМДА ще не вирішили остаточно, чи відбудеться подорожчання, пише Сегодня.

Фото: прес-служба Київпастрансу

Рішення про підвищення тарифів не підтримали члени громадської ради при КМДА.

«Обґрунтованих причин підвищення тарифів немає. До 14 липня ми хочемо встигнути запустити громадську експертизу цього проекту. Ми також готові провести з представниками КМДА та городянами громадське обговорення в колонній залі мерії. Такі звернення ми направили в мерію, але поки відповідь не отримали», – розповів газеті член правління громадської ради при КМДА Олександр Лисенко.

За результатами громадського обговорення на сайті КМДА проти підвищення тарифів висловилися 993 особи, а за проголосували 294.

Також у травні влада організувала зустріч із громадськістю у приміщенні депо на важкодоступній околиці Троєщині.

Зупинити подорожчання деякі депутати Київради намагаються проектом рішення про заборону підвищення тарифів до запровадження єдиного квитка та проведення незалежного аудиту Київського метрополітену та Киїпастрансу. Цей проект пройшов транспортну комісію Київради, але «застряг» у бюджетній комісії.

«Бюджетна комісія прийняла проект рішення за основу. Щоби прийняти остаточне рішення членам комісії необхідно отримати дані від департаментів фінансів та транспорту КМДА. На це може піти щонайменше місяць», – розповів автор проекту Юрій Сиротюк, який побоюється протестів громадськості у разі подорожчання проїзду.

За його словами, питання про скасування подорожчання хочуть винести на сесію Київради у п’ятницю або наступного тижня.

«Розпорядження ще не підписано владою. Слід почекати кілька днів», – повідомив газеті Василь Яструбинський, радник першого заступника голови КМДА з питань цінової політики.

Мер міста Віталій Кличко аргументує необхідність подорожчання проїзду тим, що комунальні транспортні підприємства міста працюють у збиток. Вартість проїзду у вісім гривень буде майже повністю відшкодовувати видатки.

Тим часом у багатьох європейських столицях громадський транспорт субсидується. Так, за данами аналітика Дениса Горбача, у Парижі доходи від продажу квитків покривають лише 28% видатків.

Нещодавно у польському місті Болеславець скасували плату за проїзд в автобусах. Влада Естонії з першого липня почала субсидувати безкоштовний проїзд у сільській місцевості та на приміському сполученні. У Таллінні проїзд безкоштовний із 2013 року.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button