Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 273 днів. За цей час ми опублікували 23454 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

До кінця вересня в ЄС випустять першу тестову серію мініатюрних електромобілів Microlino, повідомляє прес-служба компанії Micro Mobility Systems.

Електрокар з відчиненими фронтальними дверима. Фото: micro-mobility.com

Електрокар днями пройшов сертифікацію в ЄС. Масове виробництво планують почати у грудні цього року. Спочатку Microlino продаватимуть у Швейцарії, а далі продажі відкриються в інших країнах. Базова модель коштуватиме орієнтовно 12 тисяч євро.

Фото: micro-mobility.com

Microlino – це двомісний автомобіль з двома дверима, розташованими спереду і ззаду. В салон можна потрапити лише через фронтальні двері. Завдяки власним габаритам електромобіль займає лише третину парковочного місця. Важить він 510 кг включно з акумулятором. Максимальна швидкість Microlino – 90 км/год.

Відчинені задні двері і багажник. Фото: micro-mobility.com

Електрична батарея має ємність 8 кіловат-годин і запас ходу 120 км. Також буде доступна додаткова батарея на 14,4 кіловат-годин із запасом 200 км. Розробники стверджують, що час зарядки від звичайної розетки складає дві-чотири години. Якщо заряджати від зарядного пристрою на 6 кВт, знадобиться лише година.

Електромобіль випускатимуть у семи кольорах: біло-блакитний, біло-червоний, біло-помаранчевий, біло-м’ятний, біло-сірий, повністю чорний та повністю білий. Розробники розглядають також інші варіанти.

Фото: micro-mobility.com

Нагадаємо, навесні в Україні стартував продаж електрокара Renault ZOE, якому вистачає заряду на 400 км подорожі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button