Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Реалізувати проект планують в три етапи.
«Ми розробили навігацію для поділу потоків відвідувачів – велосипедисти – окремо, пішоходи – окремо. Тому що на вихідних на центральній площі багатолюдно. Та й велосипедистам, які вперше потрапляють в парк, так буде значно зручніше. Звичайно ж велодоріжки будуть не тільки в центрі. Проект розбитий на три етапи. Перший: нанесення дорожньої розмітки та піктограм на центральній частині. На другому етапі – ми продовжуємо їх на асфальтних доріжках, що примикають до центру. І третій етап: встановлюємо знаки навігації і інфостенди в лісопарковій частині. Перший – ми вже реалізували, другий – запланували на 2019 рік, та й третій також зможемо реалізувати в наступному році якщо знайдемо спонсора», – розповідає арт-директор ВДНГ Марина Матросова.
Також за результатами дослідження розроблено два основних маршрути для велосипедистів та водіїв іншого малого транспорту (в тому числі і електро), а також схему їх розміщення. Розмітка для велодоріжок матиме два варіанти. Для центральної зони велодоріжки будуть виділені синім кольором з метою привернення уваги серед великої кількості відвідувачів, а звичайна розмітка буде нанесена білою фарбою.
Нагадаємо, що кияни вимагають добудувати вихід із метро «Виставковий центр» до ВДНГ.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті