Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
В липні 2018 року в Мюнхені обговорювали план створення нової 4,5 кілометрової канатної дороги в північній частині міста, яка буде поєднувати два райони, що мають погане транспортне сполучення між собою.

Фото: CityLab
З підтримкою міського голови, регіонального міністра транзиту та навіть опозиційних партій, цей план, ймовірно, буде реалізований, пише CityLab.
Канатку планують використати, щоб вирішити невелику локальну проблему з транспортною системою, а не для туристичних цілей. Якщо рішення виявиться вдалим, можливо його запровадять і в інших районах міста.
Канатна дорога має об’єднати дві станції метро (у Обервізентафельді та Студентенштадті), які розташовані на відстані 4,5 км одна від одної. Попри близькість станцій, дістатись до них займає багато часу. Оскільки, щоб потрапити з однієї станції на іншу, потрібно проїхати п’ять зупинок метро до центру міста, зробити пересадку і п’ять зупинок назад в іншому напрямі. Лише канатна дорога може зв’язати ці два району разом.
Нагадаємо, що студія OOPEAA розробила модульний плаваючий басейн для міських водосховищ.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті