Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В липні 2018 року в Мюнхені обговорювали план створення нової 4,5 кілометрової канатної дороги в північній частині міста, яка буде поєднувати два райони, що мають погане транспортне сполучення між собою.
З підтримкою міського голови, регіонального міністра транзиту та навіть опозиційних партій, цей план, ймовірно, буде реалізований, пише CityLab.
Канатку планують використати, щоб вирішити невелику локальну проблему з транспортною системою, а не для туристичних цілей. Якщо рішення виявиться вдалим, можливо його запровадять і в інших районах міста.
Канатна дорога має об’єднати дві станції метро (у Обервізентафельді та Студентенштадті), які розташовані на відстані 4,5 км одна від одної. Попри близькість станцій, дістатись до них займає багато часу. Оскільки, щоб потрапити з однієї станції на іншу, потрібно проїхати п’ять зупинок метро до центру міста, зробити пересадку і п’ять зупинок назад в іншому напрямі. Лише канатна дорога може зв’язати ці два району разом.
Нагадаємо, що студія OOPEAA розробила модульний плаваючий басейн для міських водосховищ.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті