Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В липні 2018 року в Мюнхені обговорювали план створення нової 4,5 кілометрової канатної дороги в північній частині міста, яка буде поєднувати два райони, що мають погане транспортне сполучення між собою.

Фото: CityLab

З підтримкою міського голови, регіонального міністра транзиту та навіть опозиційних партій, цей план, ймовірно, буде реалізований, пише CityLab.

Канатку планують використати, щоб вирішити невелику локальну проблему з транспортною системою, а не для туристичних цілей. Якщо рішення виявиться вдалим, можливо  його запровадять і в інших районах міста.

Канатна дорога має об’єднати дві станції метро (у Обервізентафельді та Студентенштадті), які розташовані на відстані 4,5 км одна від одної. Попри близькість станцій, дістатись до них займає багато часу. Оскільки, щоб потрапити з однієї станції на іншу, потрібно проїхати п’ять зупинок метро до центру міста, зробити пересадку і п’ять зупинок назад в іншому напрямі. Лише канатна дорога може зв’язати ці два району разом. 

Нагадаємо, що студія OOPEAA розробила модульний плаваючий басейн для міських водосховищ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button