Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Після закінчення тестового режиму роботи, сервіс громадського прокату велосипедів Nextbike планує облаштувати у Києві 300 велопарковок. Про це повідомляється на сторінці Nextbike у Facebook.
Тестовий запуск заплановано на 14-15 серпня. Працюватимуть 27 віртуальних станцій – це розмітка без терміналів. Паркувати велосипед можна на відстані не більше ніж три метри від розмітки. У мережі з’явилося фото першої станції, запаркованої автівкою.
Наразі станції розташовано переважно в центральній частині міста. Покриття на південному заході Києва, зокрема в Голосіївському та Солом’янському районах, поки відсутнє.
«Поки що в тестовому режимі запускаємо локації в цeнтрі, і в дeкількох житлових районах. Коли будeмо розробляти рeшту 300 локацій, думаю, будемо радитись з експертами і користувачами. Логіка роботи Nextbike – транспорт на два-чотири кілометри, який сполучає станції мeтро та об’єкти тяжіння», – пояснила кураторка велосипедних питань Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Анна Даниленко.
«Додаватимуться точки тяжіння, наприклад, хаби, магазини, інша комерція, яка хоче, щоб до неї приїжджали», – додав директор української мережі Nextbike Олексій Кушка.
Протягом наступних років київську мережу Nextbike планують розширити до 500-1000 велосипедів.
За його словами, велопарковки лишатимуться безстанційними: «Безстанційний прокат це топ ринку подібних систем. У нього більше плюсів для користувачів».
Деякі користувачі соцмереж, зокрема ті, хто користувався подібним сервісом в Європі, поскаржилися на високу вартість прокату. Півгодинна поїздка коштуватиме 30 грн. В разі придбання місячного абонементу за 199 грн кожні перші півгодини – безкоштовні. Але якщо змінити велосипед на проміжній станції, час обнуляється і наступні 30 хвилин знову є безкоштовними.
За словами Даниленко, з місячним абонементом поїздки коштуватимуть користувачу 6,6 грн на день. «Дешевше тільки пішки», – вважає вона.
При цьому згодом тарифи можуть переглянути. За словами Кушки, інвестори сповістили, що краще підняти ціну «вхідного квитка».
Нагадаємо, у Львові велопрокат Nextbike працює з 2016 року. У тому році в Києві також намагалися запустити систему велопрокату Nextbike, але спроба не вдалася.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті