Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23493 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мер Лондона Садік Хан анонсував наприкінці липня запуск стратегії Vision Zero («Нуль смертей»), метою якого є суттєве зменшення кількості загиблих в аваріях та повністю безпечне середовище для велосипедистів і пішоходів.

Ілюстрація з Vision Zero action plan

Згідно з планом, до 2030 року кількість загиблих і серйозно поранених внаслідок ДТП має зменшитися на 70%, а до 2041 року смертельні аварії не мають траплятися взагалі.

Принципи Vision Zero вже запроваджено у багатьох європейських містах. Головна ідея полягає в усвідомленні того, що людям властиво робити помилки, а сама система помилятись не повинна. Завдяки Vision Zero у Швеції кількість смертельних випадків на дорогах за 20 років зменшилася практично вдвічі. Ініціативна група пропагує Vision Zero в Україні.

Транспортна стратегія для Лондона, розроблена командою Садіка Хана, включає такі принципи:

Зниження швидкості. У центральній частині міста встановлюється режим обмеження швидкості до 20 миль на годину (32 км/год). Також таке обмеження стосуватиметься окремих зон із високим рівнем ДТП.

Безпечні перехрестя. Муніципалітет вже почав реорганізацію 21 з 73 перехресть, які визначені як найаварійніші.

Здорові вулиці. Головна мета – позбутися панування автомобілів. Садік Хан планує, аби до 2041 року 80% переміщень у Лондоні були пішими, на велосипеді або на громадському транспорті. Крім облаштування велодоріжок і смуг для автобусів, влада висаджуватиме дерева, облаштовуватиме пляжі та інші громадські простори.

Безпечні автівки. ДТП з тяжкими наслідками найчастіше трапляються за участі габаритних автомобілів, зокрема вантажівок. У Лондоні вантажівки складають 5% транспортного руху, але фігурують у 50% випадках аварій, в яких загинули велосипедисти. Влада Лондона розробила рейтингову систему, за якою вже в 2019 році машини, конструкція яких передбачає надто велику сліпу зону, не пускатимуть до міста.

Оперативне реагування. Поліція Лондона фокусуватиме увагу не лише на випадках аварій, але й на факторах, які до них призводять. Тому водії, які брали участь у великих ДТП, керували в нетверезому стані та писали СМС за кермом, перебуватимуть під особливим контролем.

З повною презентацією проекту Vision Zero можна ознайомитися за посиланням.

Читайте також, який план розвитку транспорту прийняли у Львові.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button