Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Після подорожчання проїзду відродилися «напівмертві» маршрутки, що дублюють метро, заявив власник кількох маршрутів у Києві, який анонімно дав інтерв’ю LIGA.net.

Фото: Хмарочос

З 14 липня, коли КМДА підняла вартість проїзду вдвічі, в Києві склалася нетипова ситуація, коли комунальний транспорт став дорожчий за приватні маршрутки. В той час, як тролейбус чи метро коштують 8 гривень, більшість маршруток тримають ціни на рівні 5-7 грн.

«Після подорожчання проїзду в громадському транспорті стали вигідними маршрути, що дублюють метро. Раніше маршрутники не хотіли на них ставати, оскільки люди обирали для поїздки дешевший метрополітен. Тепер навіть за тарифу 5-6 грн вони можуть добре заробляти», – повідомив власник маршруток.

Також, за його словами, почали відроджуватися багато «напівмертвих» маршрутів, наприклад, уздовж лінії метро на Теремки.

«На своїх маршрутах у липні я побачив приріст близько 15-20% порівняно з минулим роком», – прокоментував співрозмовник кількість людей, що пересіли на маршрутки. Він додав, що більш відповідну реальності цифру можна буде назвати восени, коли почнеться діловий сезон.

Підприємець повідомив виданню, що більшість приватних перевізників не збираються підвищувати ціни. Лише КМДА зможе змусити їх зрівняти вартість проїзду з комунальним транспортом.

Лише деякі маршрутники підняли вартість проїзду до семи гривень, що все одно дешевше, ніж у громадському транспорті. Фото: Хмарочос

«Я на своїх маршрутах піднімати ціну поки не буду. Є дуже щільний трафік – багато людей заходять і виходять. Це дозволяє маршруту бути рентабельним навіть за вартості проїзду п’ять гривень», – каже він.

Читайте також: З єдиним електронним квитком і без маршруток: яким бачать альтернативний громадський транспорт Києва

Нагадаємо, у травні в КМДА погодили розробку міської програми, яка передбачає зникнення маршруток до 2022 року.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button