Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23464 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

У Київраді запропонували розробити цільову програму покращення траспортного обслуговування Києва, яка передбачає відмову від маршруток.

Фото: ubr.ua

21 травня на засіданні постійної комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв’язку та реклами депутати погодили розробку Міської комплексної цільової програми підвищення організації та забезпечення безпеки дорожнього руху до 2022 року. Зокрема пропонується прибрати маршрутки та оновити парк автобусів, тролейбусів і трамваїв. Оскільки наразі 40% маршрутних таксі у столиці курсують незаконно. Про це пише «Вечірній Київ».

«Головна ідея проекту – перехід від прецедентного підходу формування інфраструктури Києва до стратегічного. Розвиток транспортної галузі столиці має відбуватися паралельно з гармонізацією відносин між пішоходами та автомобілістами, бо на перший план винесене питання забезпечення безпеки руху. Що, до речі, в перспективі можна зробити іміджевим стовпом, опорою Києва. Досвід багатьох європейських столиць свідчить про те, що головне – комплексна організація дорожнього руху значно підвищує безпеку для водіїв та пішоходів, мінімізує затори та оптимізує час, що витрачається містянами на дорогу», – говорить автор ініціативи, депутат Київради Олександр Пабат.

Також програма передбачає нові правила організації транспортного обслуговування населення на комунальних маршрутах. Планують розробити єдині умови для пільгового проїзду, якості траспортного обслуговування та створити єдиний проїзний квиток.

Розробку цільової програми мають затвердити депутати на пленарному засіданні Київради. Після чого, Департамент транспортної інфраструктури має протягом шести місяців має  напрацювати документ щодо підвищення організації дорожнього руху до 2022 року.

Також у Києві мають розробити інтегрований план розвитку транспортної інфраструктури, на що в бюджеті міста цього року передбачено 3,5 мільйони гривень.

Нагадаємо, раніше головний архітектор Києва відмовив у будівництві трамвая в центр, посилаючись на те, що його немає у генплані Києва.

Читайте матеріал «Хмарочос» про те, як у Львові та Тернополі хочуть відмовитись від маршруток.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button