Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24974 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Приблизно 45% планових витрат Київського метрополітену становить зарплатний фонд, про це повідомили в адміністрації метрополітену для ЦТС.
Підвищення вартості проїзду в метро до 8 гривень мало фінансове обґрунтування: у 2017 році середній розмір заробітних плат на підприємстві становив 10,6 тисяч гривень, що на 5% менше, ніж в середньому по Києву. Також в підземці зазначали, що 68% співробітників метрополітену працюють у шкідливих і особливо шкідливих умовах, а 10% – постійно працюють ночами.
Другою великою статтею витрат є оплата комунальних послуг. Наприклад, у 2018 році на оплату рахунків за електроенергію доведеться сплатити приблизно 14% всіх витрат метрополітену.
Нагадаємо, у метро планують встановити табло зі зворотнім відліком часу до прибуття поїзда.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті