Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: pixabay.com/

Для туристів в Києві створили безкоштовну гарячу лінію 61-16. Тепер будь-який турист може зателефонувати та отримати потрібну інформацію.

За вказаним номером туристам відповідатимуть трьома мовами – українською, англійською та російською. Начальник Управління туризму та промоцій Антон Тараненко обіцяє, що турист зможе отримати усю потрібну інформацію. Наприклад, як дістатись до міста з аеропорту або де повечеряти. Крім того, можна буде зв’язатись безпосередньо з оператором.

«Ми вважаємо, що це матиме попит. Куди піти, що подивитись, де заночувати, як викликати поліцію… До речі, ми контактуємо із міською службою 15-51. Якщо, раптом, щось станеться там, де проживає турист, ми також зможемо йому допомогти», – сказав Антон Тараненко.

Нагадаємо, у  Києві планують збільшити туристичний збір.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button