Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 280 днів. За цей час ми опублікували 23517 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: pixabay.com/

Для туристів в Києві створили безкоштовну гарячу лінію 61-16. Тепер будь-який турист може зателефонувати та отримати потрібну інформацію.

За вказаним номером туристам відповідатимуть трьома мовами – українською, англійською та російською. Начальник Управління туризму та промоцій Антон Тараненко обіцяє, що турист зможе отримати усю потрібну інформацію. Наприклад, як дістатись до міста з аеропорту або де повечеряти. Крім того, можна буде зв’язатись безпосередньо з оператором.

«Ми вважаємо, що це матиме попит. Куди піти, що подивитись, де заночувати, як викликати поліцію… До речі, ми контактуємо із міською службою 15-51. Якщо, раптом, щось станеться там, де проживає турист, ми також зможемо йому допомогти», – сказав Антон Тараненко.

Нагадаємо, у  Києві планують збільшити туристичний збір.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button