«Безлімітні» проїзні у Києві купують лише 0,3% пасажирів. Користуватися ними невигідно
Речниця Київського метрополітену Наталка Макогон відповіла, що безлімітні проїзні на метро невигідні, бо «людям не потрібен безлім».
Речниця Київського метрополітену Наталка Макогон відповіла, що безлімітні проїзні на метро невигідні, бо «людям не потрібен безлім».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
В середньому на місяць кияни купують 3292 «безлімітних» проїзних квитки, переважно на метро. Про це йдеться у відповіді КМДА на запит Філіпа Альїда.
2251 шт. – метрополітен, безліміт (старий тариф – 380 грн / новий – 610 грн);
1005 шт. – на чотири види транспорту (710 грн / 1300 грн);
36 шт. – автобус-трамвай-тролейбус (410 грн / 750 грн);
0,5 шт. – автобус-метро-міська електричка (680 грн / 1070 грн);
0 шт. – трамвай-метро-міська електричка (680 грн / 1070 грн);
0 шт. – тролейбус-метро-міська електричка (680 грн / 1070 грн);
За підрахунками «Хмарочоса», щомісяця громадський транспортом користуються 1 080 875 осіб (за даними 2015 року, які наведено у звіті Світового Банку). Відповідно, «безлімітні» проїзні купляють лише 0,3% пасажирів.
Альїд вважає, що такий низький показник демонструє, що купувати проїзні на громадський транспорт киянам не вигідно.
«У Києві одна з найменш вигідних систем знижок для громадського транспорту серед столиць Європи. І якщо в Будапешті/Празі/Мілані/Відні ви економите 70-80% (у відношенні до одноразового проїзду), то в Києві ви економите максимум 10-15%. А якщо на тиждень захворієте чи поїдете у відпустку, то й взагалі буде невигідним», – пише він.
Після підвищення тарифу до восьми гривень вартість проїзного на всі види транспорту зросла до 1300 грн. Щоб такий проїзний окупався, його власник має здіснювати принаймні шість поїздок на день.
«У людей відсутня потреба купувати проїзні і тим самим кредитувати міський транспорт на місяці вперед (хотів написати “на рік” але з усім своїм оптимізмом я не вірю шо ця київрада має потенцію аби утворити річний проїзний)», – зазначає Альїд.
Речниця Київського метрополітену Наталка Макогон відповіла, що безлімітні проїзні на метро невигідні, бо «людям не потрібен безлім».
Вона зазначила, що пасажири метро найбільше купують місячні проїзні на 46 поїздок за 290 грн та картки на 50 поїздок за 325 грн. Також, за її словами, багато людей досі користуються поїздками, закупленими напередодні зміни тарифу, деякі купували по дві-три картки.
Читайте також наш матеріал про те, як відрізняється ціною та якістю громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті