В Івано-Франківську будують велодоріжки у кілька разів дешевші, ніж у Києві
В Івано-Франківську відзвітували про виконання програми розвитку велоінфраструктури.
В Івано-Франківську відзвітували про виконання програми розвитку велоінфраструктури.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міскради опублікував звіт про виконання Програми розвитку велосипедної інфраструктури та популяризації велосипедного руху на 2015-2020 роки.
Програма передбачає будівництво велоінфраструктури в три етапи, два з яких реалізовано. Так, згідно зі звітом, у 2015-2016 роках було побудовано 25 км велодоріжок, проектування яких обійшлося в 1,4 млн грн, а будівництво – в 14,1 млн грн. Відповідно, вартість кілометру складає близько 600 тисяч грн.
Другий етап у 2017-2018 роках передбачав будівництво 41 кілометра велодоріжок. Вартість проектування – 1,2 млн грн, а будівництва – 10,2 млн грн. Таким чином, кілометр коштував 270 тисяч грн.
У 2019-2020 роках мають побудувати 35,8 кілометрів велодоріжок за 13,1 млн грн.
У звіті зазначається, що в Івано-Франківську в перспективі планують запустити систему громадського велопрокату.
Тим часом, у бюджеті Києва було передбачено будівництво у 2018-2022 роках велодоріжок вартістю до 6 млн грн за кілометр. Зокрема, на добудову веломаршруту «Троєщина — Європейська площа» планували витратити 50 млн грн – усі кошти, закладені у 2018 році на велоінфраструктуру.
За всі попередні роки на 13,5 км троєщинської велодоріжки витратили 20 млн грн. При цьому прокуратура Києва має «обгрунтовані підозри», що внесені до актів приймання-передачі роботи на суму 5 млн грн фактично не були виконані.
Утім, як нещодавно стало відомо, усі кошти, призначені на будівництво веломаршруту з Троєщини, хочуть віддати на ремонт зоопарку, проти чого виступають як Ассоціація велосипедистів Києва, так і представники Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті