Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24978 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Вулиця Бельведерська в Івано-Франківську 

Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міскради опублікував звіт про виконання Програми розвитку велосипедної інфраструктури та популяризації велосипедного руху на 2015-2020 роки.

Програма передбачає будівництво велоінфраструктури в три етапи, два з яких реалізовано. Так, згідно зі звітом, у 2015-2016 роках було побудовано 25 км велодоріжок, проектування яких обійшлося в 1,4 млн грн, а будівництво – в 14,1 млн грн. Відповідно, вартість кілометру складає близько 600 тисяч грн.

Другий етап у 2017-2018 роках передбачав будівництво 41 кілометра велодоріжок. Вартість проектування – 1,2 млн грн, а будівництва – 10,2 млн грн. Таким чином, кілометр коштував 270 тисяч грн.

У 2019-2020 роках мають побудувати 35,8 кілометрів велодоріжок за 13,1 млн грн.

У звіті зазначається, що в Івано-Франківську в перспективі планують запустити систему громадського велопрокату.

Тим часом, у бюджеті Києва було передбачено будівництво у 2018-2022 роках велодоріжок вартістю до 6 млн грн за кілометр. Зокрема, на добудову веломаршруту «Троєщина — Європейська площа» планували витратити 50 млн грн – усі кошти, закладені у 2018 році на велоінфраструктуру.

За всі попередні роки на 13,5 км троєщинської велодоріжки витратили 20 млн грн. При цьому прокуратура Києва має «обгрунтовані підозри», що внесені до актів приймання-передачі роботи на суму 5 млн грн фактично не були виконані.

Утім, як нещодавно стало відомо, усі кошти, призначені на будівництво веломаршруту з Троєщини, хочуть віддати на ремонт зоопарку, проти чого виступають як Ассоціація велосипедистів Києва, так і представники Департаменту транспортної інфраструктури КМДА.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button