Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: прес-служба Київпастрансу

Система електронного квитка в наземному громадському транспорті може запрацювати в тестовому режимі вже з першого листопада, повідомили газеті Сегодня в КМДА.

Зараз у трамваях, автобусах і тролейбусах встановлюють валідатори для зчитування е-квитків. Загалом їх буде 1500, по три-п’ять пристроїв на салон.

Оплатити поїздку через валідатори можна буде декількома способами:

– одноразовим талончиком з QR-кодом. Купити такі талони можна буде в Ibox, які обіцяють встановити на всіх зупинках, банківських терміналах, кіосках «Союздрук» і Т-кіосках. Вартість квитка – вісім гривень. Він діятиме в будь-якому громадському транспорті, але не в маршрутках і не в метро.

– пластиковою карткою, яка працює за принципом карт на метро. Відповідно, чим більша кількість придбаних поїздок, тим дешевшою буде кожна поїздка. Утім, сама картка орієнтовно коштуватиме 40-50 грн.

– банківською картою.

– «карткою киянина». У цьому випадку знижка за поїздку становитиме 50 копійок.

– з 31 березня 2019 року – за допомогою PayPass і PayWave.

Тестовий період триватиме близько трьох місяців, у цей час паралельно діятимуть звичайні талончики.

«Київпастранс» розпочав монтаж валідаторів для безконтактної оплати проїзду в тролейбусах ще в грудні минулого року. Наразі система безконтактної оплати в громадському транспорті вже працюють у Житомирі, Сумах, Тернополі та Харкові.

Про те, як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві, читайте в нашому матеріалі.

Нагадаємо, «безлімітні» проїзні на громадський транспорт у Києві купують лише 0,3% пасажирів, адже користуватися ними невигідно.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button