Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 307 днів. За цей час ми опублікували 26384 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Як працюватиме законопроект про підвищення штрафів за ігнорування ременів безпеки – пояснив у блозі на Українській правді Тарас Шевченко, ініціатор кампанії «За безпечні дороги», в рамках якої було розроблено цей проект.

Верховна Рада ухвалила проект закону №8492 у першому читанні 18 вересня. Згідно з ним, штраф за непристебнутий пасок безпеки та відсутність мотошолому зростає з 51 до 850 гривень.

За словами Шевченка, штраф сплачуватиме завжди водій – і якщо сам непристебнутий, і якщо перевозить непристебнутих пасажирів, зокрема і на задньому сидінні (якщо, звісно, ззаду передбачені ремені безпеки).

Теоретично патрульні можуть виписати одночасно кілька штрафів, якщо непристебнутий і водій, і пасажири, оскільки це можна розцінювати як окремі порушення.

Остаточно закон можуть ухвалити в листопаді. Після того, як документ підпише президент, він набуде чинності за три місяці. Тобто нові штрафи можуть запрацювати орієнтовно з початку березня 2019 року.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, у Нідерландах рівень користування ременями безпеки до ухвалення аналогічного закону складав 15%, а після – вже 86%; у Данії 5% і 94% відповідно; в Іспанії – 25% і 86%. Наразі в Україні ремені безпеки використовують не більше 15% автомобілістів.

Нагадаємо, наприкінці минулого року Міністерство інфраструктури опублікувало трирічну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button