Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 25 днів. За цей час ми опублікували 26899 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: tvoemisto.tv/

Е-квиток у Львові працюватиме за принципом Account Based. Інформація про поїздки, кошти та транзакції зберігатиметься та накопичуватимуться не на е-картці, а на сервері. Це дозволить користувачам не бути прив’язаними до картки. Можна буде сплачувати за проїзд через QR-коди, телефони, розумні годинники та банківські картки, повідомляє «Твоє місто».

Електронна картка у системі відіграватиме роль ідентифікації користувача. Усі ж дані зберігатимуться та оновлюватимуться на сервері. Account Based дозволить зменшити використання автоматів з продажу квитків. За словами начальника відділу АСОП ЛКП «Львівавтодор» Сергія Журбенка, мешканці Львова отримуватимуть е-картку за 10 хвилин. Поповнити її можна буде різними способами – від банківської картки до автоматів поповнення.

Квиток на разову поїздку діятиме до 60-70 хв. Буде можлива безкоштовна пересадка в межах громадського транспорту Львова. Діятимуть пільги для студентів і учнів. Містяни, які будуть користуватись пільгами у громадському транспорті, отримуватимуть персоніфіковані картки з інформацією про їхні пільги.

Абонементи діятимуть 30, 180 та 356 діб й передбачатимуть безлімітне користування громадським транспортом протягом визначеного часу. Вартість місячного абонементу коштуватиме менше вартості 50 поїздок.

Також планують тарифи агрегації:

  • тариф на добу – після третьої поїздки кожна наступна безкоштовна;
  • тариф на місяць – після 60 поїздки кожна наступна безкоштовно.

Тарифи залежатумуть від зон. Поки планують запровадити дві зони: місто і близьке передмістя.

Сергій Журбенко назвав можливі загрози щодо впровадження е-квитка у Львові: опір працівників перевізників, власників приватних транспортних підприємств, хакерські атаки, зловживання персоналу, проблеми фінансування проекту.

Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві? 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button