Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: tvoemisto.tv/

Е-квиток у Львові працюватиме за принципом Account Based. Інформація про поїздки, кошти та транзакції зберігатиметься та накопичуватимуться не на е-картці, а на сервері. Це дозволить користувачам не бути прив’язаними до картки. Можна буде сплачувати за проїзд через QR-коди, телефони, розумні годинники та банківські картки, повідомляє «Твоє місто».

Електронна картка у системі відіграватиме роль ідентифікації користувача. Усі ж дані зберігатимуться та оновлюватимуться на сервері. Account Based дозволить зменшити використання автоматів з продажу квитків. За словами начальника відділу АСОП ЛКП «Львівавтодор» Сергія Журбенка, мешканці Львова отримуватимуть е-картку за 10 хвилин. Поповнити її можна буде різними способами – від банківської картки до автоматів поповнення.

Квиток на разову поїздку діятиме до 60-70 хв. Буде можлива безкоштовна пересадка в межах громадського транспорту Львова. Діятимуть пільги для студентів і учнів. Містяни, які будуть користуватись пільгами у громадському транспорті, отримуватимуть персоніфіковані картки з інформацією про їхні пільги.

Абонементи діятимуть 30, 180 та 356 діб й передбачатимуть безлімітне користування громадським транспортом протягом визначеного часу. Вартість місячного абонементу коштуватиме менше вартості 50 поїздок.

Також планують тарифи агрегації:

  • тариф на добу – після третьої поїздки кожна наступна безкоштовна;
  • тариф на місяць – після 60 поїздки кожна наступна безкоштовно.

Тарифи залежатумуть від зон. Поки планують запровадити дві зони: місто і близьке передмістя.

Сергій Журбенко назвав можливі загрози щодо впровадження е-квитка у Львові: опір працівників перевізників, власників приватних транспортних підприємств, хакерські атаки, зловживання персоналу, проблеми фінансування проекту.

Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві? 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button