У Львові розповіли, як працюватиме е-квиток для громадського транспорту
Кошти, інформація про поїздки та транзакції зберігатимуться на сервері і не будуть прив'язані до картки.
Кошти, інформація про поїздки та транзакції зберігатимуться на сервері і не будуть прив'язані до картки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Е-квиток у Львові працюватиме за принципом Account Based. Інформація про поїздки, кошти та транзакції зберігатиметься та накопичуватимуться не на е-картці, а на сервері. Це дозволить користувачам не бути прив’язаними до картки. Можна буде сплачувати за проїзд через QR-коди, телефони, розумні годинники та банківські картки, повідомляє «Твоє місто».
Електронна картка у системі відіграватиме роль ідентифікації користувача. Усі ж дані зберігатимуться та оновлюватимуться на сервері. Account Based дозволить зменшити використання автоматів з продажу квитків. За словами начальника відділу АСОП ЛКП «Львівавтодор» Сергія Журбенка, мешканці Львова отримуватимуть е-картку за 10 хвилин. Поповнити її можна буде різними способами – від банківської картки до автоматів поповнення.
Квиток на разову поїздку діятиме до 60-70 хв. Буде можлива безкоштовна пересадка в межах громадського транспорту Львова. Діятимуть пільги для студентів і учнів. Містяни, які будуть користуватись пільгами у громадському транспорті, отримуватимуть персоніфіковані картки з інформацією про їхні пільги.
Абонементи діятимуть 30, 180 та 356 діб й передбачатимуть безлімітне користування громадським транспортом протягом визначеного часу. Вартість місячного абонементу коштуватиме менше вартості 50 поїздок.
Також планують тарифи агрегації:
Тарифи залежатумуть від зон. Поки планують запровадити дві зони: місто і близьке передмістя.
Сергій Журбенко назвав можливі загрози щодо впровадження е-квитка у Львові: опір працівників перевізників, власників приватних транспортних підприємств, хакерські атаки, зловживання персоналу, проблеми фінансування проекту.
Читайте також: Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті