КМДА розподілить 32 автобусних маршрути між перевізниками
Деякі автобуси мають інтервал руху більший за годину.
Деякі автобуси мають інтервал руху більший за годину.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Комунальна служба перевезень КМДА оголосила два конкурси на визначення перевізників на 32 міських автобусних маршрутах, повідомляє газета Хрещатик.
Перший конкурс стосується маршрутів 11, 18, 27, 28, 37, 37а, 41, 43, 43к, 45, 47, 48, 49, 62, 70, 75, 77, 79, 81, 87, 88, 91, 95, 97, 98, 104. Умови передбачають наявність у перевізника автобусів з пасажиромісткістю не менше 80 осіб.
Другий конкурс оголошено для маршрутів 1, 39, 52, 62к, 97к, 117. Автобуси мають вміщувати щонайменше 50 пасажирів.
Як видно з таблиці, деякі автобуси мають інтервал руху більший за годину, наприклад, №1 із Теремків до метро Голосіївська, №79 з Троєщини до метро Лісова, №21 з Троєщини до метро Почайна.
Як зазначив експерт з міського транспорту Іван Черниш у групі «Транспорт Києва», у список не потрапив жоден маршрут із пакета рекомендацій Світового банку.
Зокрема, було рекомендовано об’єднати маршрутку 249 та автобус 49 від метро Лівобережна до Позняків в один маршрут. Натомість договір із маршруткою 249 розірвано, а на маршруті 49 передбачено лише три автобуси з інтервалом руху 18 хвилин.
На думку Черниша, у Київпастрансі консервують чинний статус-кво, в той час як основні пасажиропотоки віддаються маршрутним таксі.
Читайте також: Як відрізняється громадський транспорт в Києві, Варшаві і Празі: ціна та якість
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті