МЗС розпочало кампанію Kyiv not Kiev
МЗС буде тегати провідні світові ЗМІ з проханням писати Київ коректно.
МЗС буде тегати провідні світові ЗМІ з проханням писати Київ коректно.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26314 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
З другого жовтня 2018 року МЗС спільно з Центром стратегічних комунікацій «StratCom Ukraine» розпочинає онлайн кампанію «#CorrectUA», в рамках якої звертатиметься до іноземних ЗМІ з метою коригування правопису міста Київ латинкою (#KyivNotKiev), повідомляє прес-служба МЗС.
Відтепер, кожного дня протягом кампанії на сторінках МЗС України у Facebook та Twitter з’являтимуться пости, в яких будуть фігурувати випадки некоректного написання назви Київ як Kiev. МЗС відслідковуватиме провідні ЗМІ, такі як The New York Times, BBC, Reuters на предмет неправильного написання назви столиці України англійською мовою.
В своїй кампанії вони будуть тегати ЗМІ та писати хештеги #KyivNotKiev, #CorrectUA з проханням вживати назву Київ коректно (Kyiv замість Kiev). Також у МЗС закликають всіх охочих долучитись до флешмобу, розмістивши кавер на своїх акаунтах в соціальних мережах.
Нагадаємо, Kapkan Shop і Вова Воротньов випустили футболки KIEV у вигляді лого IKEA.
Фото: Льоша Березовський
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті