Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: tc.ua

У Києві почали облаштовувати першу з чотирьох запланованих смугу руху громадського транспорту.

До кінця 2018 року для автобусів, тролейбусів і маршруток планують облаштувати виділені смуги, довжиною 5,5 км доріг.  Зараз проводять роботи на бульварі Тараса Шевченка. Тут встановлюють дорожні знаки і роблять розмітку. На черзі – бульвар Лесі Українки, вулиця Шота Руставелі та Повітрофлотський  проспект.

Сергій Симонов, директор Департаменту транспортної інфраструктури зазначив, що очікує, що поліція буде еваюкувати авто, припарковані на смугах громадського транпсорту.

Нагадаємо, що у березні 2018 року ГО Екодія в рамках кампанії «Звільни смугу» протягом лютого здійснила моніторинг 19 чинних автобусних смуг столиці. Протягом півгодини моніторингу на смугах було зафіксовано 1312 порушень, з яких 1135 випадків проїзду авто та 177 випадків їх зупинки та стоянки. З огляду на те, що розмір штрафу за проїзд і зупинку/стоянку смугами складає 510 гривень, загальний розмір штрафів за півгодини склав 670 тисяч гривень.

Згідно з результатами моніторингу, найбільша кількість порушень, пов’язаних з проїздом автомобілів смугою громадського транспорту, зафіксована вздовж вулиці Саксаганського (178 випадків), а також на вулицях Довженка, Бандери, Чоколівському бульварі та Вадима Гетьмана. На смугах вулиць Вадима Гетьмана та Саксаганського також виявлена найбільша кількість припаркованих авто (29 та 28 відповідно).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button