Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Шулявський шляхопровід готуються повністю знести у вихідні 3-4 листопада, повідомляє Вечірній Київ з посиланням на головного інженера КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд Києва» Олександра Здольника.

Транспорт спрямують вулицями Нестерова, Цедика, Гарматна та Виборзька. На проспекті Перемоги частково обмежуватимуть рух однією смугою.

Вже переобладнано мережу для тролейбусів, зараз розставляють дорожні знаки й нові світлофори для об’їзду. Найближчими днями зноситимуть кіоски біля метро «Шулявська».

За словами Здольника, зливову каналізацію, водогін, телефонні й електрокабелі розширюють і переносять з врахуванням простору для інших інженерних рішень.

«З урахуванням футурології працюємо. Мережі з початку почали перекладати так, щоби бути на 100% впевненими, що в будівельну пляму колись вміститься щось більше. Наприклад, раптом нащадки захочуть збудувати розв’язку за кресленнями Віктора Петрука», – сказав він.

Однак зараз розв’язку будуватимуть за проектом неповного чотирилисника, що передбачає знесення ливарного цеху заводу «Більшовик».

Цей проект затвердили усупереч спротиву громадськості. Петиція про проведення конкурсу для розгляду проекту альтернативної розв’язки Віктора Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але в Київраді її проігнорували. Днями ініціативна група подала до суду проти КМДА з вимогою скасувати реконструкцію Шулявської розв’язки за проектом чотирилисника і провести конкурс проектів.

Здольник запевняє, що ров’язку Петрука відхилили через те, що через цей проект може постраждати метрополітен: палі треба занурювати впритул до тунелів ескалаторів та вестибюлю станції «Шулявська».

Захисники розв’язки Петрука натомість наголошують на низці недоліків затвердженого проекту: один зі з’їздів мають побудувати на земельній ділянці, що не підягає відчуженню (цех «Більшовика»); не було проведено конкурс проектів; немає робочого плану землеустрою тощо.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button