Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 47 днів. За цей час ми опублікували 27060 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Аеропорт «Черкаси». Фото: ІнфоМіст

У міжнародному аеропорту Черкас зрізали асфальтне покриття і продають його з аукціону, щоб погасити борги з зарплати, повідомляє прес-служба Міністерства юстиції.

Сума заборгованості перед співпрацівниками аеропорту перевищує мільйон гривень.

Стартова ціна за 10 205 тонн асфальту після фрезерування складає 1,2 млн грн. В Мін’юсті дають посилання на один із десяти лотів.

Асфальтне покриття Черкаського аеропорту, виставлене на торги в системі СЕТАМ

«Ліквідація боргів із зарплати – стратегічне завдання Мін’юсту. Так, шкода, коли для цього доводиться реалізовувати основні засоби. Проте, права найманих працівників є пріоритетом», – прокоментував гендиректор системи електронних торгів «СЕТАМ» Віктор Вишньов.

Міжнародний аеропорт у Черкасах було побудовано в 1984 році. Він має злітно-посадкову смугу, яка є третьою в Україні за потужністю після київських і здатна приймати будь-які типи літаків.

У 1990-х роках через брак фінансування Черкаський аеропорт припинив приймати літаки і невдовзі взагалі закрився. У 2007 році він формально поновив роботу, хоча перший міжнародний рейс після тривалого простою прибув лише в 2014 році, це був літак, який віз спортивну команду з Цюриха. 2016 року уряд розробив програму відновлення місцевих аеропортів, і «Черкаси» передали під управління Міністерства інфраструктури.

Наразі максимум, який заробляє Черкаський аеропорт, – це 100 тисяч гривень на місяць, за даними видання ІнфоМіст.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button