Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 55 днів. За цей час ми опублікували 27127 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Незавершена частина муралу, ймовірно, авторства Аполло Тореса з Бразилії. Фото: Nadiika Pototska/Facebook

Державне підприємство «Центр захисту інформаційного простору України» замовило настінний розпис на платформі станції метро «Осокорки» за 3,65 мільйони гривень. Це зрозуміло з тендерної документації в системі держзакупівель ProZorro.

Підприємство, підпорядковане Міністерству інформаційної політики, уклало договір з ФОП Денисом Смачелюком 17 вересня. Мурал визначено, як соціальну рекламу на тему «зміцнення національної єдності».

Станція «Осокорки» до початку проекту. Фото: Wikipedia

349 тисяч гривень спрямовано на створення ескіза мурала, 3,12 мільйонів гривень – на створення розпису площею понад 2700 квадратних метрів, і ще 183 тисяч гривень на сплату єдиного податку. Згідно з договором, розпис мають завершити до 14 грудня.

Куратором проекту є Гео Лерос, ініціатор численних муралів у Києві та встановлення нових лавок у парку Шевченка. Станцію метро під його керівництвом розмальовують художники з різних країн світу.

Незавершена частина муралу, ймовірно, авторства Аполло Тореса з Бразилії. Фото: Nadiika Pototska/Facebook

Днями соцмережі почали обговорювати частину розпису на «Осокорках», де поверх пейзажу зображено рожеві дитячі малюнки. Деякі пасажири метро прийняли задум художника – Мет’ю Дона із Бельгії – за вандалізм.

Частина мурала авторства Мет’ю Дона із Бельгії. Фото: Nadiika Pototska/Facebook

За словами Гео Лероса, у муралі відтворено фотографію подвір’я в Авдіївці, що на межі бойових зіткнень. Дитячий малюнок зверху належить дитині, яка вимушена була поїхати звідти.

Частина мурала авторства Мет’ю Дона із Бельгії. Фото: Nadiika Pototska/Facebook

Читайте також: Нетримання межі: чому київські стінописи не є муралізмом, стріт-артом чи графіті

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button