Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 251 днів. За цей час ми опублікували 25976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: lankasee.com

ПАТ «Укргазвидобування» 8 жовтня за результатами тендеру замовило ТОВ «Сігма Уа» рекламних послуг на 9,95 млн грн. Відповідний тендер є у системі Prozorro .

До літа 2019 року в українських ЗМІ мають з’явитись матеріали соціально-освітнього характеру, які пов’язані зі стратегією організації та розкажуть про стан розвитку газовидобування.

Найдорожчим є розміщення хвилинних PR-сюжетів у програмі Вікна о 22:00 по буднях на телеканалі СТБ, яке коштуватиме 273 тис грн. за сюжет.

Серед друкованих та Інтернет-медіа найвищий тариф у «Новое время»: 127 тис грн. за внутрішню шпальту тижневика та 14 тис грн. за лонгрід на сайті nv.ua. Проте на сайті «Новое время» публікації не позначені, як партнерські або рекламні.

Спецпроект в ефірі «Бізнес Радіо» обійдеться у 22 тис грн. за п’ятихвилинний випуск.

Ціна угоди дорівнює очікуваній вартості закупівлі у 9,95 млн грн.

Столична «Сігма УА» належить Денису Лазуренку, Олександру Горлову і Ярославу Плошку. Останні двоє разом з Олександром Смірновим також володіють ТОВ «Табаско Гроуп» і ТОВ «Табаско Ворлдвайд» (рекламне агентство «Tabasco»), пише «Наші гроші».

Види послуг Кількість Вартість, грн. за 1 послугу з ПДВ
1. Виготовлення інформаційних матеріалів:
1.1. телевізійний сюжет 12 641,55
1.2. стаття для друкованих ЗМІ 8 812,80
1.3. інформаційні матеріали для розміщення на сайтах в мережі Інтернет 5 997,60
1.4. інформаційні матеріали для розміщення на радіостанціях 3 427,20
2. Розміщення інформаційних матеріалів на телебаченні
2.1. ICTV, територія України, 120 сек, вт-пт 07:00-10:00 та/або 06:00-10:00, Ранок у великому місті, брендований контент/спеціальний анонс 16 263 523,64
2.2. СТБ, територія України, 60 сек, робочі дні 22:00, Вікна, PR сюжет 4 272 542,69
2.3. 5 канал, територія України, від 60 сек, кожну годину з 07:00 до 18:00 та 23:45, На часі, сюжет 10 41 432,40
2.4. 5 канал, територія України, від 60 сек, 21:25 (пн-пт), 22:00 (сб-нд), повтори 00:15, 07:10 (пн-пт), 07:50 (сб-нд); 08:10 (пн-пт), 08:50 (сб-нд), Актуально, сюжет/анонси 79 801,94
2.5. 24 канал, територія України, 30/60 сек, пн-пт 18:00-24:00, Спеціальна рубрика, сюжет 60 сек/ анонси 30 сек 10 190 515,60
2.6. Україна, територія України, 10/120 сек, пт 07:00-08:00, спонсорська заставка/ логотип/ брендований контент/ усне згадування/ спонсорська заставка в анонсі 16 269 257,68
2.7. 112 канал, територія України, 30/90 сек, 18:00-24:00, Епізод 112 Вечір, анонси/сюжет 10 124 676,64
2.8. 112 канал, 30 сек/10-15 хв, 18:00-24:00 та/або 06:00-08:00 та/або 08:00-16:00, Студія 112, анонси/гість в студії 138 679,20
2.9. Simon, Харків, 90 сек та/або 20/60 сек, пн-пт 18:00, повтори 18:00-24:00, Об’єктив-новини, додаток «Питання часу», сюжет/анонси 4 53 754,00
2.10. Перший Західний (Львів), Львів, 30/від 90 сек, 20:00, повтори 21:00-24:00 та 06:00-08:00, PR сюжет, сюжет/анонси 4 45 581,76
2.11. Лтава та/або Місто, Полтава, до 180 сек, 18:00 – 24:00, PR сюжет «Актуально», сюжет 4 10 648,80
3. Публікація в друкованих ЗМІ
3.1. Новое время, тираж 20 000, 1 р/тиждень, пт, A4, 2/1, внутрішня шпальта 8 126 904,32
3.2. Сегодня, тираж 120 000, 5 р/тиждень, день виходу – пн.,вт.,ср.,пт., A3, 2/1, внутрішня шпальта 8 90 882,00
3.3. Факты и комментарии, тираж 150 000, 1р/тиждень, чт, A3, 1/4, внутрішня шпальта 4 19 186,20
3.4. Фокус, тираж 32 000, 1 р/тиждень, пт, A4, 1/1, внутрішня шпальта 4 48 470,40
3.5. Діловий щотижневик «Ділова Столиця», тираж 48 600, 1 р/тиждень, пнд, A3,1/1, внутрішня шпальта 4 75 679,92
3.6. Теленеделя, тираж 170 000, 1 р/тиждень, cp, В4, 1/2, внутрішня шпальта 12 37 307,52
3.7. Газета «Зоря Полтавщини», тираж 21 000, 2 р/тиждень, пт, A3, 2/1, внутрішня шпальта 8 15 045,41
3.8. Журнал Губернія, тираж 14 000, щомісячно, A4, 2/1, внутрішня шпальта 8 14 981,76
3.9. Експрес, тираж 185 000, 1 р/тиждень, чт, A3, 2/1, внутрішня шпальта 4 57 062,88
4. Розміщення на сайтах в мережі Інтернет
4.1. nv.ua, лонгрід 6 40 698,00
4.2. nv.ua, авторські колонки 12 19 535,04
4.3. unian.net, стаття 4 11 232,65
4.4. segodnya.ua, стаття 4 7 711,20
4.5. epravda.com.ua, стаття 4 15 422,40
5. Розміщення на радіостанціях
5.1. Бізнес Радіо, спецпроект, хр-ж не менше 5 хв. 10 22 276,80
5.2. Авторадіо України, новини від 30 сек. до 2 хв. 24 15 697,80
5.3. NRJ, новини від 30 сек. до 2 хв. 24 12 393,00

 

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button