Метро на Троєщину планують збудувати до 2025 року – розпорядження КМДА
85% видатків може покрити кредит китайського консорціуму, з яким Кличко підписав угоду про співпрацю.
85% видатків може покрити кредит китайського консорціуму, з яким Кличко підписав угоду про співпрацю.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Голова КМДА Віталій Кличко підписав розпорядження про будівництво лінії метро від Кільцевої дороги до житлового масиву Троєщина.
«Здійснити у 2018-2025 року будівництво Подільсько-Вигурівської гілки Київського метрополітену від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо», – зазначено в документі.
Шлях лінії пройде від Кільцевої дороги, через аеропорт Жуляни, центральний залізничний вокзал, центр міста, Поділ через Подільський міст до житлового району Троєщина.
Також планують облаштувати вузли для пересадки на станції «Вокзальна», «Лук’янівка» і «Тараса Шевченка». Вартість робіт буде визначена після розробки ТЕО.
В листопаді 2017 року мер Києва Віталій Кличко підписав угоду про співпрацю з китайським консорціумом з будівництва 4-ї гілки метро. Вартість будівництва оцінюють в 2 млрд доларів, при цьому 85% від прогнозованої вартості проекту буде забезпечено за рахунок кредиту від китайських фінансових установ.
Читайте також: Міфічне метро: чи доїде воно на Троєщину
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті