У Київраді зареєстрували проект реформи транспорту Києва. У ньому – відмова від маршруток та єдиний квиток
За проектом, перевізник не отримуватиме оплату за проїзд, якщо транспорт запізнюється.
За проектом, перевізник не отримуватиме оплату за проїзд, якщо транспорт запізнюється.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
29 жовтня депутати ВО «Свобода» зареєстрували в Київраді проект рішення, яке покликане реформувати транспортну систему міста, повідомляє прес-служба київського осередку партії.
Проект «Про організацію перевезення пасажирів та оплату проїзду на міських маршрутах (лініях) загального користування у м. Києві» враховує пропозиції від експертів у сфері транспортного планування, передусім компанії А+С Україна, запевняють автори.
Запропонована транспортна реформа передбачає такі зміни:
1. Поступова відмова від маршруток. Натомість планується збільшення обсягу пасажирського транспорту: автобуси, тролейбуси, трамваї, метрополітен, фунікулер, міська електричка.
2. Ліквідація корупційних схем шляхом усунення перевізника від збору коштів за проїзд.
3. Впровадження справжнього єдиного електронного квитка. Автори проекту запевняють, що наразі міська влада впроваджує лише імітацію нової системи, оскільки пасажири користуватимуться щонайменше двома пластиковими картками (одна – для метро, друга – для наземного транспорту та електрички). При цьому маршрутки з цієї системи взагалі випадають.
Зокрема, автори пропонують запровадити квитки зі терміном дії, наприклад, експрес-квиток на 20 хвилин, квитки на 75 хвилин, одну добу, три доби, тиждень, місяць, квартал, рік тощо. Кожен наступний квиток з більшим терміном дії має нижчу вартість. З єдиним квитком пасажир може здійснювати необмежену кількість пересадок на усіх видах транспорту.
4. Спрощення оплати (можливість придбати квиток через додаток на мобільному телефоні) та зменшення вартості проїзду завдяки економії на проїзних та використанню єдиного квитка. Наразі проїзні не передбачають економію.
5. Врегулювання взаємин міста і перевізників. Проект передбачає прозору процедуру конкурсного відбору перевізників та обов’язковий типовий договір.
Окремо описано контроль за дотриманням графіку руху транспорту. Згідно з проектом, місто може розірвати договір із перевізником, якщо протягом місяця кількість запізнень склала 3% і більше. Це не стосується запізнень через дорожню ситуацію.
Будь-які запізнення електротранспорту вважаються невиконаними і за них перевізник не отримує оплату.
З проектом рішення та інфографікою можна ознайомитися за посиланням.
Нагадаємо, з першого листопада у комунальному транспорті Києва має запрацювати у тестовому режимі система електронного квитка.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті