В США випустили гру «Монополія для міленіалів»
Її слоган: «Забудьте про нерухомість. Ви все одно не можете її собі дозволити».
Її слоган: «Забудьте про нерухомість. Ви все одно не можете її собі дозволити».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Власник бренду «Монополія», компанія Hasbro Gaming, випустила тематичну версію гри «Монополія для Міленіалів». Особливість цієї гри полягає в тому, що замість того, щоб накопичувати гроші та купувати нерухомість, гравці мають витрачати їх. Вони відвідують місця, взаємодіють з іншими гравцями через картки Change та Community Chest. Також в цій версії гри не потрібно платити орендну плату, відвідуючи більше закладів. Навпаки, гравці за відвідування заробляють бали.
Перемагає в грі той, хто накопичив найбільше балів досвіду. На дошці є поля «Веганське кафе» або «Тижневий курс медитації». В грі присутні різні картки, за допомогою яких, гравці можуть заробити 50 доларів від бабусі та дідуся або 0 доларів за безоплачуване стажування, пише CBC.
Нагадаємо, що визначено найкращі міста для «міленіалів».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті