Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 301 днів. За цей час ми опублікували 26341 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Власник бренду «Монополія», компанія Hasbro Gaming, випустила тематичну версію гри «Монополія для Міленіалів». Особливість цієї гри полягає в тому, що замість того, щоб накопичувати гроші та купувати нерухомість, гравці мають витрачати їх. Вони відвідують місця, взаємодіють з іншими гравцями через картки Change та Community Chest. Також в цій версії гри не потрібно платити орендну плату, відвідуючи більше закладів. Навпаки, гравці за відвідування заробляють бали.

Фото: standard.co.uk

Перемагає в грі той, хто накопичив найбільше балів досвіду. На дошці є поля «Веганське кафе» або «Тижневий курс медитації». В грі присутні різні картки, за допомогою яких, гравці можуть заробити 50 доларів від бабусі та дідуся або 0 доларів за безоплачуване стажування, пише CBC.

Нагадаємо,  що визначено найкращі міста для «міленіалів».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button