Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Власник бренду «Монополія», компанія Hasbro Gaming, випустила тематичну версію гри «Монополія для Міленіалів». Особливість цієї гри полягає в тому, що замість того, щоб накопичувати гроші та купувати нерухомість, гравці мають витрачати їх. Вони відвідують місця, взаємодіють з іншими гравцями через картки Change та Community Chest. Також в цій версії гри не потрібно платити орендну плату, відвідуючи більше закладів. Навпаки, гравці за відвідування заробляють бали.

Фото: standard.co.uk

Перемагає в грі той, хто накопичив найбільше балів досвіду. На дошці є поля «Веганське кафе» або «Тижневий курс медитації». В грі присутні різні картки, за допомогою яких, гравці можуть заробити 50 доларів від бабусі та дідуся або 0 доларів за безоплачуване стажування, пише CBC.

Нагадаємо,  що визначено найкращі міста для «міленіалів».

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button