На «Миронівському хлібопродукті» слідкують за емоціями працівників. Нещасливих — звільняють
Камери компанії півроку фіксували процес гладшання одного зі співробітників, після чого його змістили з посади.
Камери компанії півроку фіксували процес гладшання одного зі співробітників, після чого його змістили з посади.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» запровадив систему моніторингу емоцій співробітників. Про це голова правління компанії Юрій Косюк розповів на форумі «Диригенти змін», повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Ми моніторимо емоції. Всі перебувають під камерами. Відпрацьовуємо емоції за 70 пунктами. Наглядаємо за щасливими і нещасливими», – сказав Косюк.
Він упевнений, що щасливі люди продуктивніші. Тому з нещасливими працівниками «активно працюють» психологи та HR-менеджери. В разі відсутності змін нещасливих працівників звільняють з посад.
Для прикладу Косюк розповів про співробітника, який працював на високій позиції. Камера показала, що протягом півроку він гладшав. За словами директора, це пов’язано з лінощами. Під час бесіди співробітник зізнався, що для нього головне – поїсти. У компанії дійшли висновку, що його позицію слід віддати іншій людині.
Іншого співробітника, який працював на своїй посаді шість-сім років, перевели на іншу, де він став «літати», а його колишні підлеглі, яких він міг «отруїти», стали почуватися краще.
«Даруйте за такі експериментики, але перевірте на собі – (це працює)», – цитує Косюка агентство.
«Миронівський хлібопродукт» спеціалізується на виробництві м’яса. Найвідомішою торговою маркою є «Наша ряба».
За даними депутата Сергія Лещенка, Юрій Косюк має маєток у Феофанії, дві яхти – головна вартістю 150-180 млн доларів та допоміжна для перевезення гелікоптера і водних мотоциклів, вартістю 20-30 млн доларів.
За даними bihus.info, Косюк також володіє кількома суперкарами – принаймні, два автомобілі Mercedes Geländewagen, а також Tesla Model S, Porsche 911, Aston Martin, Ford Ranger, Range Rover та Lamborghini Murcielago їздять від маєтку до офісу «Миронівського хлібопродукту» через заповідну зону у Феофанії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті