Фонд ІЗОЛЯЦІЯ пропонує голосувати за рекламу, яка з’явиться на вулицях Києва
Проект, який переможе в художньому конкурсі, розмістять на рекламних поверхнях Києва у січні-лютому 2019 року.
Проект, який переможе в художньому конкурсі, розмістять на рекламних поверхнях Києва у січні-лютому 2019 року.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Проект Krolikowski Art
Фонд ІЗОЛЯЦІЯ оголосив п’ять фіналістів конкурсу на найкращий проект зовнішньої реклами. Ідея конкурсу – в тому, аби художньо і критично осмислити стратегії розміщення зовнішньої реклами в місті.
Організатори формулюють проблему так: «Хаотична, строката й неякісна зовнішня реклама заполонила вулиці закликами до майже примусового споживання, спотворюючи історичну забудову міст».
Художникам запропонували поміркувати над питаннями права на публічний простір, зв’язку між повідомленням і носієм, а також над тим, чи можна зробити зовнішню рекламу менш агресивною за допомогою сучасного мистецтва.
Переможця оберуть за результатами відкритого голосування на сайті проекту. Обраний проект розмістять на білбордах, сітілайтах та інших рекламних поверхнях Києва у січні-лютому 2019 року
Серед фіналістів – проект Максима Фіногєєва, який використовує техніку витинання.
Мінімалістичні меседжі у проекті «Битий піксель» Віталій Агапєєва спрямовані проти культури споживання.
Група Krolikowski Art пропонує розмістити на білбордах та сітілайтах рекламу фантастичних технологій, котрі мають шанс з’явитися в найближчому майбутньому.
Борис Медведєв та Світлана Конопльова запропонували три проекти.
Оксана Казьміна у проекті «Моє Місто» проблематизує право власності на місцевий простір.
Читайте також: Комунальники прибирають рекламу та вивіски в центрі Києва. Що відбувається?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті