Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Проект Krolikowski Art

Фонд ІЗОЛЯЦІЯ оголосив п’ять фіналістів конкурсу на найкращий проект зовнішньої реклами. Ідея конкурсу – в тому, аби художньо і критично осмислити стратегії розміщення зовнішньої реклами в місті.

Організатори формулюють проблему так: «Хаотична, строката й неякісна зовнішня реклама заполонила вулиці закликами до майже примусового споживання, спотворюючи історичну забудову міст».

Художникам запропонували поміркувати над питаннями права на публічний простір, зв’язку між повідомленням і носієм, а також над тим, чи можна зробити зовнішню рекламу менш агресивною за допомогою сучасного мистецтва.

Переможця оберуть за результатами відкритого голосування на сайті проекту. Обраний проект розмістять на білбордах, сітілайтах та інших рекламних поверхнях Києва у січні-лютому 2019 року

Серед фіналістів – проект Максима Фіногєєва, який використовує техніку витинання.

Мінімалістичні меседжі у проекті «Битий піксель» Віталій Агапєєва спрямовані проти культури споживання.

Група Krolikowski Art пропонує розмістити на білбордах та сітілайтах рекламу фантастичних технологій, котрі мають шанс з’явитися в найближчому майбутньому.

Борис Медведєв та Світлана Конопльова запропонували три проекти.

Оксана Казьміна у проекті «Моє Місто» проблематизує право власності на місцевий простір.

Читайте також: Комунальники прибирають рекламу та вивіски в центрі Києва. Що відбувається?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button