Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Транспортно-проектувальна компанія А+С Україна провела в Києві воркшоп #ЛибідськаЇде. Його учасники презентували «швидкі рішення» щодо поліпшення дорожнього руху та публічних просторів на Либідській площі.

У заході взяли участь три команди, які складалися з представників муніципальних структур, громадських активістів, студентів і місцевих жителів.

Серед напрацювань воркшопу — ідея поєднати сквер з площею перед ТРЦ «Ocean Plaza», перекривши рух на проїзді перед ним і перетворивши цю локацію на пішохідну зону. Натомість транспортний потік з вулиці Антоновича — спрямувати на чинний проїзд біля ТРЦ «Інтервал-Плаза».

Таким чином планують звільнити велику площу перед торговельним центром, який притягує до себе велику кількість людей, звідки бцде видна «тарілка» як домінанта площі.

«Рух автомобільного транспорту з вулиці Антоновича пропонують запустити чинним проїздом, що ближче до центру; громадського – в той проїзд, що і зараз (де розвертаються автобуси, що їдуть з проспекту Науки або з Дружби Народів). Тут можна виділити декілька смуг руху і посадочних платформ. Далі загальний потік транспорту спрямовується через існуючу автостоянку, що цілком піддається переплануванню і реконструкції», – сказано у висновках воркшопу.

Розворот для громадського транспорту, що виїжджає на площу і рухається далі, пропонують перенести у наступний квартал до вулиці Загородня. Це дозволить зменшити «перемішування» транспортних потоків.

Також тут планують облаштувати додаткові пандуси на виходах з обох підземних переходів.

Велодоріжку хочуть пустити пішохідною зоною, а проблему паркування — вирішити за допомогою паркінгів «Ocean Plaza» та нового торговельного центру. Для транзитного руху велосипедів з бульвару Дружби Народів в напрямку Одеської площі передбачається облаштування велосипедного мосту.

«По залізниці був проект зупинки міської електрички в районі Либідської площі – і він має бути реалізований, адже це важлива частина транспортного хабу. Тоді пішохідна зона між ТРЦ «Ocean Plaza» та новим ТРЦ «Ocean Mall» буде пішохідним сполученням для зв’язку станцій метро та міської електрички», – вважають учасники воркшопу.

Всі рекомендації, розроблені за результатами воркшопу, можуть увійти до ДПТ і стати уточненнями Генплану та Стратегії розвитку Києва.

Нагадаємо, що ультраправі другий день блокують ТРЦ Ocean Plaza: кидають димові шашки і палять фаєри.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button